ثبت نام آزمون آيلتس (IELTS) آكادميك شهرهاي شيراز، رشت و كرمانشاه از 26 خردادماه آغاز شد.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران دکتر اقبالی در گفتگو با روابط عمومي مركز آزمون ضمن اعلام اين خبر در مورد زمان ثبت نام آزمون آیلتس آکادمیک شهرستان ها گفت: ثبت نام آزمون آیلتس آکادمیک شهرهای شیراز، رشت و کرمانشاه از یکشنبه مورخ 26/3/92 آغاز شده و تا یکشنبه مورخ 2/4/92 ادامه دارد.

اقبالی در ادامه گفت : متقاضیان جهت ثبت نام باید به سایت  ielts.iauset.com  مراجعه نمایند و نسبت به ثبت نام آنلاين خود اقدام كنند. 


رئیس مرکز آزمون در ادامه افزود: یکی از برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی برگزاری منظم و گسترده آزمون های بین المللی آیلتس می باشد که هم اکنون در تهران و برخی از شهرستان ها برگزار می شود و امید آن وجود دارد که در آیندۀ نزدیک در شهرهای بیشتری از کشور آن را برگزار نماییم . 


اقبالی درباره زمان آزمون آکادمیک این سه شهرستان گفت: آزمون آیلتس به طور همزمان در سه شهر شیراز، رشت و کرمانشاه در روز پنج شنبه مورخ 27/4/92 برگزار خواهد شد؛ لذا ثبت نام شدگان باید در این تاریخ در شهرهای مورد نظر و حوزه های مرتبط حضور بهم رسانند.


اقبالي در مورد مكان هاي برگزاري آزمون گفت: آزمون آيلتس در محل هاي ذيل برگزار خواهد شد:
رشت: پارك شهر- خيابان حافظ- كوچه معيدي- مركز آزمون هاي استاندارد زبان انگليسي.
شماره تماس: 3232801-0131
شيراز: كيلومتر 5- بزرگراه صدرا- پرديس دانشگاه آزاد شيراز- دانشكده شيمي- طبقه اول.
شماره تماس: 6410048-0711
كرمانشاه: كمربندي غربي- نرسيده به پايانه مسافربري اسلام آباد- مركز آموزشي درماني علوم و تحقيقات كرمانشاه- سالن مركز آزمون هاي بين المللي.
شماره تماس: 8255583-0831


مشاور رياست دانشگاه تأكيد كرد: ثبت نام شوندگان بايد در روز آزمون، قبل از شروع آزمون يعني ساعت 7:00 صبح در محل هاي برگزاري حضور به هم رسانند.


اقبالي در پايان توصيه كرد: متقاضيان اگر در مراحل ثبت نام با سؤال يا ابهامي مواجه شدند، مي توانند به آدرس porsesh@azmoon.net ايميل خود را ارسال نمايند تا كارشناسان مركز در اسرع وقت به آنها پاسخ گويند.  
برچسب ها: آزمون ، آیلتس ، آکادمیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۷
Iran (Islamic Republic of)
گلاویژ محمدی
۱۴:۲۸ ۱۳ دی ۱۳۹۲
نمیدونم چطور فرم رو پر کنم/ اطلاعات account info رو از کجا بیارم. باتشکر
آخرین اخبار