دبيرکل حزب اسلامي ايران زمين گفت: مردم به وظيفه خود مبني بر خلق حماسه سياسي عمل کردند و حال رئيس جمهور منتخب ملت ايران بايد فضاي کشور را به سمت حماسه اقتصادي سوق دهد.

ابوالقاسم رئوفيان در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با خلق حماسه سياسي از سوي مردم اظهار داشت: مردم عزيز با همت مضاعف، مشارکت جدي  حماسه سياسي را آفريدند  که پديد آورنده  موجبات انسجام و وحدت است و اين مقدمه‌اي براي دستاوردهاي بيشتر براي نظام جمهوري اسلامي است.

دبيرکل حزب اسلامي ايران زمين اظهار داشت: به حجت الاسلام و المسلمين حسن روحاني رئيس جمهور منتخب مردم تبريک و تهنيت مي گويم و معتقدم وي  به پشتيباني 36 ميليون نفر صاحب راي شد.

وي در ارتباط با  گام برداشتن در جهت حماسه اقتصادي گفت: حماسه اقتصادي به معناي تقويت بنيه دفاعي در عرصه اقتصاد بين الملل و داخلي است که بايد نسبت به رفع موانع اقتصادي و کاهش تحريم ها و تحقق اصل 44 قانون اساسي اقدام شود.

وي با اشاره به رويکرد اعتدالگرايانه  رئيس جمهور منتخب ملت ايران معنوان کرد: انتظار ما از حجت الاسلام و المسلمين حسن روحاني اين است که  با استفاده از فعالان اصولگرا و اصلاح طلب با مشي اعتدالگرايي به تحقق وعده‌هاي  مهار مشکلات اقتصادي و تورم جامه عمل بپوشاند.

رئوفيان گفت: حزب اسلامي ايران زمين آمادگي دارد تا هرگونه مساعدتي را با دولت تدبير و اميد داشته باشد.

عضو جبهه ايستادگي با عنوان اينکه مردم به وظيفه خود  عمل کردند،خاطر نشان کرد: رئيس جمهور منتخب ملت ايران  با راي بسيار بالايي که کسب کرده  بايد به خواسته‌هاي مردم پاسخ دهد  و فضاي حاکم بر کشور را  مبتني برکار و نشاط هدايت ديپلماسي فعالي را پيگيري کند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: ارتباط ، حماسه ، عظیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار