مدير امور پيمان‌ها و قراردادهاي شهرداري کرج از همکاري سازمان فاوا و امور پيمان‌هاي شهرداري کرج مبني بر اجراي طرح مانيتورينگ پروژ‌ه‌هاي بالاي 5 ميليارد ريال خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران ، محمد جواد حسيني با اعلام اين خبر افزود: بر اساس اجراي اين طرح تمام پروژ‌ه‌هاي بالاي 5 ميليارد ريال همچنين تمام قرار دادها به صورت آنلاين رصد مي‌شود.
وي در خصوص خروجي‌ها و کارکردهاي مثبت اجراي اين طرح بيان کرد: مانيتورينگ کردن پروژه‌ها و قراردادها امکان مشاهده آنلاين طرح‌هاي شهرداري را براي شهروندان نيز فراهم مي‌کند که اين امر از جمله کارکردهاي مهم طرح فوق است اين مسئول همچنين اظهار داشت: رصد و ارزيابي ميزان پيشرفت پروژه‌ها نيز از ديگر امکاناتي است که در مانيتورينگ کردن پروژه‌ها  مهيا شده است.
حسيني عنوان کرد: از جمله پروژه‌هايي که تحت هدايت و پوشش سيستم مانيتورينگ قرار مي‌گيرد شامل تقاطعات، بزرگراه‌ها و تونل‌ها، ابنيه و ساير حوزه‌هاي شهرداري کرج است.
وي در پايان بر ضرورت تهيه و اعلام برنامه آموزشي با محور چگونگي استفاده از سيستم مانتيورينگ پروژه‌ها تاکيد و خاطر نشان کرد: کاربران و افرادي که نياز به آموزش نرم‌افزار مانتيورينگ پروژه‌ها را دارند پس از معرفي شدن از سوزي کارفرما از آموزش‌هاي لازم بهره‌مند مي‌شوند./ف
برچسب ها: شهردار ، کرج ، فاوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.