معاون اجتماعي و فرهنگي منطقه 10 در راستاي غني‌سازي اوقات فراغت و ايجاد فضايي شاد و مفرح براي شهروندان از برگزاري جشنواره فرهنگي ورزشي با عنوان قنوت انتظار در بوستان غني‌پور خبر داد.

امير حسين بهاري صفت با بيان اينکه جشنواره تابستانه از تاريخ يک تير ماه آغاز و به مدت 10 روز ادامه خواهد داشت ،خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: در اين جشنواره برنامه‌هاي گوناگون و متنوع ورزشي، تفريحي، سرگرمي و آموزشي تهيه و تدارک ديده شده و عموم خانواده‌ها در کنار يکديگر و در فضاي شاد و صميمانه شاهد اجراي اين برنامه‌ها خواهند بود.
وي تصريح کرد: ايستگاه‌هاي ورزشي در رشته‌هاي گوناگون بومي و محلي شامل ايستگاه‌هاي آموزش تيراندازي با کمان و تپانچه، دارت، بولنيگ، تنيس روي ميز، بدمينتون، بسکتبال خياباني، بازي‌هاي کودکان و ده‌ها برنامه متنوع ديگر تدارک ديده شده است.
وي با بيان اينکه غرفه‌هايي براي ارائه محصولات فرهنگي، ورزشي داير شده است ابراز داشت: در اين جشنواره مکان‌هايي براي ارائه بسته‌هاي فرهنگي ايستگاه‌هاي فرهنگي فروش کتاب‌هاي ورزشي با تخفيف ويژه، فروش لباس و تجهيزات ورزشي، فروش کارت شهروندي و غيره داير شده است و کار آفرينان منطقه محصولات خود را عرضه خواهند کرد.
وي در ادامه بيان داشت: به منظور توسعه و گسترش روحيه شادابي در بين شهروندان به ويژه کودکان و نوجوانان مسابقات ورزشي روزانه به صورت انفرادي و گروهي در رشته‌هاي طناب‌کش، هفت‌سنگ، پرش با گوني و غيره همراه با اهداء جوايز تهيه شده که علاوه بر حفظ روحيه شادابي در بين آنان به صورت غير مستقيم نيز مسائل مرتبط با حوزه شهري را به شهروندان آموزش مي‌دهد.
وي بر پايي غرفه پزشکي و سلامت همراه با مشاوره پزشکي و انجام تست فشار خون و قند خون، غرفه آموزش شهروندي، غيره را از ديگر بخش‌هاي اين جشنواره دانست و تاکيد برپايي با شکوه اين جشنواره خاطر نشان کرد: با توجه به اجراي موفق اين برنامه در سال گذشته امسال نيز با تدبير و مديريت شهري جشنواره‌هاي تفريحي و ورزشي قنوت انتظار به صورت منطقه‌اي در حال برگزاري است و اميدواريم با بر پايي هر چه با شکوه اين برنامه علاوه بر ارتقاي سطح فرهنگ شهروندان، شب‌هاي خاطره‌انگيز و فضاي شاد و مفرح را براي خانواده‌ها ايجاد کنيم./ف
برچسب ها: جشنواره ، فرهنگ ، ورزش ، قنوت ، انتظار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار