با پایان یافتن شمارش آرا در انتخابات نخستین میاندوره ایی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستانهای دماوند و فیروزکوه و رودهن، ˈحمیدرضا مشهدی عباسیˈ نماینده این دوره از انتخابات شد.

ˈسعید افشارنادریˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار کرد: در اجرای ماده 24 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده 72 آیین نامه اجرایی آن، به اطلاع کلیه اهالی حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه و رودهن می رساند که در انتخابات مجلس شورای اسلامی که در روز جمعه 24 خرداد ماه برگزار شد، جمع آرای ماخوذه صحیح در این حوزه 57 هزار و 504 برگ بود.

وی با بیان اینکه 13 نفر نامزد انتخابات نخستین میاندوره ایی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بودند، تصریح کرد: ˈحمیدرضا مشهدی عباسیˈ فرزند حسین با کسب 21 هزار و 635 رای ، به عنوان منتخب مردم شهرستان های دماوند و فیروزکوه و رودهن معرفی شد.

فرماندار شهرستان دماوند دیگر کاندیدای این حوزه را ˈغلامعباس کیانیˈ فرزند خلیل با کسب 20 هزار و 407 رای، ˈعلیرضا طاهریˈ فرزند احسان اله با کسب سه هزار و 732 رای، ˈمریم بیانیˈ فرزند محمدابراهیم با کسب سه هزار و 577 رای، ˈسعید سراجˈ، فرزند ستار با کسب دو هزار و 118 رای، ˈمجید نصیرپور سردهائیˈ فرزند ابراهیم با کسب یک هزار و 836 رای، ˈعلی اکبر صفرپورˈ فرزند صفرعلی با کسب یک هزار و 528 رای، ˈسید محمد لاجوردیˈ فرزند آقا علیرضا با کسب یک هزار و 25 رای، ˈسید مجید قریشیˈ فرزند آقا محمد با کسب 617 رای، ˈجعفر فتحعلی زادهˈ فرزند علی با کسب 418 رای، ˈبهزاد نوری نیری فرزند محمد شریف با کسب 297 رای، ˈحجت اله دریامی فرزند محمدتقی با کسب 235 رای و ˈمحمدتقی منجذبیˈ فرزند غلامحسین با کسب 79 رای معرفی کرد.

وی به سه انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری، چهارمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا و نخستین میاندوره ای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دماوند اشاره کرد و گفت: انتخابات یک رخداد ملی و یک آزمون بزرگ الهی در نظام اسلامی است.

در حوزه انتخابیه شهرستان دماوند، 120شعبه اخذ رای پیش بینی شد که از این تعداد 88 شعبه اخذ رای در دماوند و 32 شعبه در رودهن مستقر شدند.

از این تعداد 63 شعبه شهری شامل 54 شعبه ثابت و 9 شعبه سیار و 57 شعبه روستایی شامل 53 شعبه ثابت و پنج شعبه سیار برای جمع آوری آرای مردم در نظر گرفته شد.

لازم به ذکر است، حمیدرضا مشهدی عباسی دارای سوابقی همچون معاون آموزش نظری و مهارتی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و مدیرکل آموزش نظری و پیش دانشگاهی وزارت آموزش و پرورش است./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.