مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه قلب دشمنان با هر رأی ایرانی به لرزه درآمد، گفت: اقتدار ایران در 24 خردادماه قامت دشمنان را شکسته تر کرد و سر آنان را به نشانه شرم به زیر فرو آورد.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

  حجت الاسلام محمد آفتابی با بیان اینکه حضور گسترده و معنادار مردم در انتخابات 24 خردادماه نشانه بصیرت و فهم بالای ملت ایران بود، گفت: مردم همیشه در صحنه ایران همواره به انقلاب و نظام خود پای‌بند خواهند بود و با حضور پرشور خود در این انتخابات بار دیگر وفاداری خود را اثبات کردند.

آفتابی  ادامه داد: قلب دشمنان با هر رأی ایرانی به لرزه درآمد و اقتدار ایران در 24 خردادماه قامت دشمنان را شکست و سر آنان را به نشانه شرم به زیر فرو آورد.

وی با تاکید بر اینکه عشق به نظام جمهوری اسلامی ایران به صورت ذاتی و خودجوش در وجود تک‌تک ایرانی‌های متعهد و فهیم وجود دارد، خاطر نشان کرد: حماسه سیاسی در سالی که مزین به این نام شده با حضور بی‌نظیر مردم محقق شد که گویای مردم‌سالاری دینی می‌باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه ادامه داد: رییس‌جمهور آینده در واقع نماینده انتخابی ملت ایران است و اکنون که این وظیفه خطیر به شایستگی به پایان رسیده، ملت ایران باید همگام با رییس‌جمهور آینده خود، در راستای به اوج رساندن ایران بر قله‌های افتخار تلاش کند و پا به پای هم سعی‌ و کوشش شبانه‌روزی برای پیشرفت این مرزوبوم را ادامه دهند/س

 

برچسب ها: حضور ، انتخابات ، وفاداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.