در آستانه دیدار تیم ملی کشورمان مقابل کره جنوبی،‌ کری خوانی کره ای ها بسیار داغ شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری روئیترز تیم ملی کشورمان فردا عصر در چهار چوب رقابت های مقدماتی جام جهانی به مصاف کره جنوبی خواهد رفت. این بازی از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است به طوری که در بین رسانه های جهانی نیز این شور و هیجان احساس شده است.

روئیترز در گزارشی از این دیدار به عنوان حساس ترین دیدار مقدماتی جام جهانی در آسیا نام برده است.

در این میان اظهارات متنوعی از سوی بازیکنان شنیده می شود که قابل توجه است. در ابتدا اظهار نظری عجیب و غیر قابل قبول از سوی مربی کره شنیده شد که مدعی شده بود زندگی را برای کاپیتان ایران سخت خواهد کرد و این حرف واکنشی دندان شکن را از سوی نکونام  و مربی تیم ملی کشورمان کی روش در برداشت، اما به تازگی فوروارد آلمانی تبار کره در پاسخی به حرف نکونام این چنین گفته است: کاری می کنم نکونام خون گریه کند.

وی در ادامه افزود: نکونام زیاد صحبت می کند اما من سعی می کنم به صحبت هایم در زمین عمل کنم. ما آنها را با 3 يا 4 گل شکست خواهیم داد.
 
کاپیتان تیم ملی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی؛
**نکونام: فقط به صعود فکر می کنیم
کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از بازی ایران و کره جنوبی شرکت کرد.
 
جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی با کره جنوبی گفت: می‌دانیم بازی سختی است اما با انگیزه تمرین کرده ایم و فقط فقط به صعود فکر می‌کنیم. به بازی دیگری که برگزار می‌شود فکر نمی‌کنیم. با تمام وجود آماده این بازی هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که ایرانی‌ها تلاش می‌کنند حاشیه کم بشود اما یکی از بازیکنان کره اظهار نظری درباره نکونام کرده بود، گفت: من صحبتی نکردم. خون که مهم نیست من برای کشورم جانم را می‌دهم. ما فوتبال مان را بازی می‌کنیم. برای ایران هم خون گریه می‌کنم و هم جان می‌دهم .فوتبالیست باید فوتبالش را بازی کند و به این حرفها کاری نداشته باشد. من قبل از اینکه سرمربی کره حرفی بزند حرف نزدم اما وقتی مصاحبه کرد من جوابش را دادم. خون گریه کردن مهم نیست برای ایران بزرگ جانم را هم می‌دهم.
برچسب ها: متنوع ، نکونام ، صحبت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار