مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران گفت:بسیاری از کارهای اجرایی در کشور، علمی نیستند و بسیاری از کارهای علمی نیز اجرایی نیستند.

 
به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران علیرضا جعفری  بااشاره به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سازمان نوسازی شهر تهران با دانشگاه علم و صنعت گفت: سازمان نوسازی شهر تهران در راستای ترویج دانش و فرهنگ نوسازی و نیز ایجاد جریان علمی مرتبط با نوسازی در حوزه‌های مختلف، اقدام به برقراری ارتباط با دانشگاه ها و مراکز علمی مختلف نموده است.   
وي با اشاره به هدف سازمان نوسازی شهر تهران از  انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با دانشگاه علم و صنعت تصريح كرد: در جهت انجام موفقیت‌آمیز رسالت خود –که همانا نوسازی بافت‌های فرسوده شهر تهران است- در صدد برآمده تا از کلیه ظرفیت‌های نهادهای علمی- پژوهشی جهت تأمین پشتوانه قوی برای فعالیت‌های آتی و ارزیابی فعالیت‌های گذشته خود بهره لازم را ببرد .
وی افزود: انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با دانشگاه‌های مختلف را برای نوسازی بافت‌های فرسوده امیدبخش توصیف نموده و ارتباطات هرچه بیشتر دانشگاه‌هایی نظیر علم و صنعت را دراین راستا موثر است.
وي با بیان اینکه امروزه دو رویکرد نسبت به علم و اجرا وجود دارد، اظهار داشت: "بسیاری از کارهای اجرایی در کشور، علمی نیستند و بسیاری از کارهای علمی نیز اجرایی نیستند. ما در سازمان بر آن هستیم که اجرای علمی داشته باشیم و علم در دانشگاه‌ها را نیز به اجرا نزدیک کنیم."
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با تأکید بر اینکه تا به امروز در سازمان‌های مجری با نگاه علم‌محور، کمتر به سراغ موضوعاتی نظیر شهر اسلامی رفته‌اندافزود: برنامه توسعه شهر تهران در عرصة بافت‌های فرسوده در دو مقیاس میان‌مدت و بلندمدت ترسیم شده است كه دانشگاه‌ها حلقة اتصال بخش‌های مختلف این برنامه هستند. /ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار