بر اساس گزارش CNN روایت آزار و اذیت جنسی نظامیان به صورت گروهی از زبان مادر و پدر رز کورتز فاش شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از سی ان ان : پدر و مادر رز سابقه خدمت در ارتش آمریکا را دارند و به جهت رسوم خانوادگی و موروثی بودن این شغل رز 20 ساله نیز اشتیاق زیادی برای پیوستن به ارتش را پیدا نمود.

برای داشتن آینده ای روشن و دریافت کمک هزینه های تحصیلی که با افشای راز های نگفته مادرش در ایام خدمت ارتش آمریکا این رویا را به یاس تبدیل کرد.

بنا بر این گزارش مادر رز که اکنون 64 ساله است در سال 1985 توسط گروهی از نظامیان که در این گزارش از آن ها به عنوان" باندی" نام برده شده مورد تجاوز گروهی قرار گرفت و پس از آسیب دیدگی شدید روانی و عدم رسیدگی مسئولین از ادامه خدمت منصرف و از ارتش کناره گیری نمود.

رز در پی بازگویی رازهای نگفته مادر ضمن تحت تاثیر قرار دادن همکلاسی های دخترش اظهار داشت: باور چنین رفتارهای وحشیانه و انزجار آور در سیستم ارتش آمریکا برای وی و دوستانش ناممکن و شوک آور بوده است و پس از شنیدن اعترافات مادر و ناگفته های پنهانی زندگی اش از عدم تمایل خود برای پیوستن به ارتش خبر داد.

خانم کورتز نیز به خاطر روشن نمودن اذهان عمومی از جمله دختران آمریکایی کتابی در مورد خاطرات و تجربیاتش انتشار و آن را در اختیار رسانه ها قرار داد تا شاید از این طریق مانع تکرار وقایع ننگین این چنینی در تاریخ و سیستم نظامی گری آمریکا گردد.


 

برچسب ها: تجاوز ، آمریکا ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار