مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: مسئولان فدراسیون فوتبال باید پیگیر دیدار ازبکستان و قطر باشند چون ممکن است هر اتفاقی در این دیدار رخ بدهد.

رحمان رضایی مدافع سابق تیم ملی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مسئولان فدراسیون فوتبال ما باید پیگیر بازی ازبکستان و قطر باشند چون هر اتفاقی ممکن است در آن بازی رخ بدهد مسئولان فدراسیون کشورمان هم باید در این رابطه با مسئولان فیفا و هم AFC صحبت کنند و نماینده ای را بر ای این دیدار بفرستند چون نتیجه دیدار ازبکستان و قطر برای ما خیلی مهم است البته این دیدار برای کره جنوبی هم اهمیت زیادی دارد و مطمئنا آنها هم اقدامات لازم را برای سلامت آن بازی انجام خواهند داد.

وی افزود: البته بعید می دانم قطر وارد تبانی با ازبکستان شود چون قطر میزبان جام جهانی 2022 است و بعید است اینجا تبانی کند که یک سابقه بسیار بد را برای خودش به جا بگذارد. تیمی که می خواهد در سطح جهانی ظاهر شود و میزبان جام جهانی باشد، خیلی بعید است که وارد چنین جریان خطرناکی شود چون اگر تبانی آنها مشخص شود، حتی ممکن است میزبانی جام جهانی را هم از آنها بگیرند اما به هر حال باید احتیاط کنیم و همه جوانب را در نظر بگیریم تا جای هیچ نگرانی برای ما در این دیدار نباشد و با خیال راحت مقابل کره جنوبی در اولسان بازی کنیم.

وی در مورد شرایط تیم ملی در آستانه بازی با کره جنوبی گفت: در حال حاضر تیم ملی در شرایط خیلی خوبی است و از نظر روحی وضعیت ما بسیار خوب است اما نباید مغرور شویم همه دار و ندار ما همین بازی است و باید با بهترین شرایط مقابل کره جنوبی قرار بگیریم. ما بازی مقابل قطر و لبنان را بردیم اما سرنوشت ما برای صعود به جام جهانی به بازی با کره جنوبی بستگی دارد و به همین دلیل حق اشتباه کردن در اولسان را نداریم.

وی تصریح کرد: هر چه داریم و نداریم در همین بازی خلاصه می شود و بچه های ملی پوش ما بهتر از هر کس می دانند که این دیدار خیلی حساس است و باید کاملاً هوشیار باشند و با تمرکز بالا در این بازی به میدان بروند. کره جنوبی در دور رفت در تهران به ما باخته و به خاطر غرور ملی اش نمی خواهد دوباره بازنده باشد و حتی با تمام قدرت می آید تا برنده شود و اعاده حیثیت کند چون ایران و کره جنوبی رقیبان سنتی هم در آسیا محسوب می شوند و این بازی برای کره جنوبی با توجه به نتیجه بازی رفت حیثیتی است و دنبال جبران نتیجه بازی رفت هستند.

وی ادامه داد: تنها نگرانی من برای بازی با کره جنوبی عدم هماهنگی مدافعان و دروازه بان ما است. در بازی قبلی شاهد بودیم که مدافعان ما یک مقدار با دروازه بان تیم ملی ناهماهنگ بود و همین مسئله نگرانی هایی را به وجود آورده است مگر اینکه در این یک هفته و در اردوی تیم ملی کادر فنی این مشکل را حل کرده باشد و بچه های ما در این بازی با هماهنگی لازم به میدان بروند. خوشبختانه در 2 بازی اخیر در فاز هجومی خیلی خوب و هماهنگی بودیم چون هم هافبک های ما که از تجربه بالایی برخوردار هستند عالی کار کردند و هم مهاجمان سرعتی ما مثل قوچان نژاد و خلعتبری از سرعت خود به خوبی استفاده کردند و قطر و لبنان را بردیم اما در دفاع شاهد بودیم که پشت مدافعان کناری ما خالی بود و بازیکنان حریف به خوبی از این منطقه استفاده می کردند و با توجه به اینکه کره جنوبی یک تیم بسیار سرعتی است، اگر غافل شویم، به خوبی می توانند از فضای پشت مدافعان ما استفاده کنند.

رضایی در پایان در مورد حرف های سرمربی کره جنوبی گفت: این مسائل حاشیه ای و روانی است و هدف سرمربی کره جنوبی این بوده که تمرکز بچه های ما را به هم بریزد اما همه چیز در زمین مشخص می شود بهتر است به این حرف ها و مسائل حاشیه ای توجهی نکنیم و تمرکز و انرژی مان را روی بازی بگذاریم. لازم نیست وارد این جنگ روانی بشویم چون ما را از هدف اصلی مان دور می کند بگذارید چوی هر چه دوست دارد بگوید و حرف های او اصلاً مهم نیست مهم این است که ما حرفمان را در زمین بزنیم./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار