نشست خبری سرپرست فدراسیون قایقرانی صبح امروز با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران خسرو ابراهیمی در ابتدا در خصوص رفع تعلیق فدراسیون گفت: پس از مکاتبات انجام شده با ممیته ملی المپیک و مسئولان وزارت ورزش در نهایت با پشت سر گذاشتن تمام سختی ها مشکل تعلیق برطرف شد که مورد تائید مسئولان فدراسیون های جهانی کانوئینگ و روئینگ نیز قرار گرفت.

وی افزود: حمایت های سجادی و رغبتی در تحقق این امر بسیار ماثر بود و در صورتیکه این اتفاق رقم نمی خورد ما می بایست با صرف هزینه های چند هزار یورویی این مشکل را برطرف می کردیم که خوشبختانه در حال حاضر دیگر با این مشکل مواجه نیستیم، پیش از این بنده با حضور در راس فدراسیون قول برطرف شدن تعلیق را دادم که دیگر این مشکل گریبان گیر ما نخواهد بود.

وی تصریح کرد: پیش از این بنده با ریاست فدراسیون جهانی صحبتی داشتم که وی به صراحت از کلمه مدیریت را به کار بردند و وی اعلام کرد که من باعث حل این مشکل شدم اما باید بگویم که قهرمانان واقعی ورزشکارانی هستند که در
این مدت سختی های زیادی را تحمل کردند و در حال حاضر نیز اردو ها به صورت مستمر در حال پیگیری است و مهمترین هدفمان نیز اعزام قایقرانان به رقابت های برون مرزی است که در صورت عملی شدن وعده ها و پرداخت بودجه کافی این امر محقق می شود.

ما وظیفه مان را در قبال شادی انجام دادیم

ابراهیمی در خصوص وضعیت محسن شادی اظهار داشت: با توجه به اینکه در حال حاضر 11 قایقران دیگر تمرینات آمادگی خود را در رشته روئینگ پیگیری می کنند، به همین دلیل بازیکنان سالاری در تیم های ملی جایی ندارد چرا که ما وظیفه مان را در قبال محسن شادی انجام دادیم و وی را به تیم ملی دعوت کردیم، پیش از این وی با هزینه شخصی در تمرینات برون مرزی چین حضور پیدا کرد و در صورت حضور مجدد در این کشور حق با خودش است.

وی در پایان در خصوص حضور شاهو ناصری در تیم ملی آبهای آرام نیز گفت: پیش از این ناصری به دلیل محرومیت 2 ساله نمی توانست در مسابقات و اردوها حضور داشته باشد به همین دلیل بنده امروز نامه ای را به فدراسیون جهانی ارسال کردم تا پس از گرفتن استعلام از آنها حضور شادی در تمرینات امکان پذیر باشد.

وی ادامه داد: ناصری از قایقرانان خوب کشورمان است و کادر فنی در خصوص ائامه فعالیت این قایقران در تیم ملی مشکلی ندارد اما با توجه به اینکه ما تابع قوانین بین المللی هستیم در صورت تائید مشکل وی نیز برطرف می شود./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار