مشارکت 5 /81درصدی مردم استان زنجان در انتخابات، افتخاری بزرگی را برای اين استان و مردم شهيدپرور و انقلابی آن به ثبت رساند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ،استاندار زنجان در جلسه با عوامل اجرايی برگزاری انتخابات رياست جمهوری و شوراها در استان، ضمن قدردانی از فعاليت کليه اعضای ستاد،معاونين، دستگاههای اجرايی، صداوسيما و اصحاب رسانه و مطبوعات استان، حضور گسترده مردم در انتخابات را بسيار چشمگير و وصف ناپذير دانست وگفت : مردم با بصيرت و هميشه در صحنه ايران اسلامی بار ديگر با شناخت صحيح از اوضاع کشور حضوری قابل تقدير در صحنه انتخابات نشان دادند و با وجود همه فتنه ها و فشارهای دشمنان، به ندای رهبر در خلق حماسه سياسی کشور لبيک گفتند.

رئوفی نژاد حضور بيش از 72 درصدی مردم کشور در انتخابات را موجب حيرت دشمنان اسلام و ايران برشمرد وافزود: اين انتخابات باز هم نشان داد که مردم کشور با وجود همه فشارها در سالهای اخير، با بصيرت بالای خود حضور معناداری در انتخابات داشتند و اين مشارکت پيام دندان شکنی به استکبار و دشمنان نظام بود.

وي حضور گسترده مردم استان زنجان در انتخابات را نيز بسيار قابل تقدير دانست و خاطر نشان كرد:مشارکت 81/5 درصدی مردم استان زنجان در انتخابات، افتخاری بزرگی را برای اين استان و مردم شهيدپرور و انقلابی آن به ثبت رساند./س


 

برچسب ها: مردم ، انتخابات ، لبیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.