مدیر آموزش های غیرحضوری دارالقرآن خانه کارگر از شروع کار آموزشی بیش از هزار نفر از ثبت نام کنندگان طرح ملی حفظ تلفنی قرآن، از 8 تیر ماه خبر داد.

مهدی سلیمانی در گفتگو با خبرنگار معارف باشگاه خبرنگاران با بیان این که دارالقرآن خانه کارگر به عنوان ستاد مرکزی طرح ملی "تلفنی حافظ قرآن شوید" آمادگی لازم را برای برگزاری و اجرای مرحله هفتم این طرح دارد و افزود: تاکنون بیش از 4 هزار نفر برای ثبت نام این طرح با مرکز تماس گرفته اند که کار آموزشی هزار نفر آنان از 8 تیر ماه آغاز خواهد شد.

وی در خصوص نحوه ی برگزاری این کلاس ها تصریح کرد: اساتید مورد نیاز جهت برگزاری این طرح بزرگ قرآنی تامین و جلسه هماهنگی میان آنان برگزار شده است و بسته های کمک آموزشی نیز به تعداد افراد ، منتشر شده است که تا هفته آینده در سراسر کشور توزیع خواهد شد.

سلیمانی در ادامه بیان داشت: با وجود گستردگی طرح در سراسر کشور ریزش آموزشی به نسبت دوره های حضوری پایین تر بوده و چون این مرکز شرایط آموزشی را در تمام ساعات شبانه روز امکان پذیر کرده است، روز به روز استقبال مردم افزایش می یابد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در صورتی که حمایت بیشتری از این طرح شود امکان پاسخ شایسته تر به خیل عظیم علاقمندان حفظ قرآن وجود خواهد داشت./ف


 

برچسب ها: حفظ ، قران ، سلیمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار