جمعیت زنان جمهوری اسلامی ایران طی بیانیه‌ای انتخاب حجت‌الاسلام و‌المسلمین حسن روحانی را بعنوان رئیس‌جمهور منتخب ایران تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، جمعیت زنان جمهوری اسلامی ایران طی نامه‌ای پیروزی حجت‌الاسلام و‌المسلمین دکتر حسن روحانی بعنوان رئیس جمهور منتخب ایران و رئیس قوه مجریه را تبریک گفتند و از وی اعلام حمایت کردند.

متن این بیانیه به شرح ذیر است:

«جناب آقای حجت‌الاسلام و‌المسلمین دکتر حسن روحانی رئیس‌جمهور منتخب ایران اعتماد ملت بزرگ، صبور، فداکار، و سرافراز ایران به شما و انتخاب جنابعالی بعنوان رئیس قوه مجریه را تبریک عرض می نماییم.

بی‌شک این انتخاب که با همراهی و همدلی بسیاری از دلسوزان نظام و کشور و نیز یاران انقلاب و امام (ره) صورت گرفت وظیفه سنگینی را بر دوشتان نهاده تا همانگونه که با حضورتان در عرصه انتخابات با کمک به مشارکت بیشتر و امید به اصلاح امور از روش‌های قانونی و مدنی به افزایش سرمایه اجتماعی رساندید بتوانید در توسعه اقتصادی تولید-محور و پایدار ارتقای جایگاه ایران در عرصه بین‌المللی، ارتقای کیفیت زندگی ایرانیان، توسعه نهادینه‌سازی آزادی‌های اجتماعی و سیاسی، رشد فرهنگی و گسترش اخلاق در همه شئونات زندگی، تأثیر بسزا و ماندگاری داشته باشید.

در این مسیر انتظار می‌رود برای بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها و سرمایه‌های انسانی و مادی کشور گسترش و تعمیق گفتگوی هم‌افزا در همه سطوح بعنوان راهی برای دستیابی به تفاهم اجتماعی که با منش اعتدالگرا‌یانه جنابعالی نیز منطبق است مورد توجه باشد.

جمعیت زنان جمهوری اسلامی ایران با استعانت از خداوند متعال و با استفاده از توان تشکیلاتی خود و با چشم امید به آینده تا دستیابی به حصول نتیجه مطلوب متعهد به همراهی منتخب ملت ایران خواهد بود.

سلامتی و موفقیت جناب‌عالی در این راه سخت و ناهموار آرزوی ماست.»
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار