وال استريت با فروش اوراق بي ارزش قرضه ، بحران مالي ديگري را به وجود مي آورد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از يونايتدپرس ، اعطاي وام هاي بدون اعتبار و فروش اوراق بهادار فاقد ارزش مالي به سرمايه گذاراني که به جاي جمع آوري اسناد و اوراق بهاردار دولتي دنبال افزايش سود وبهره پولي هستند، بحران جديد مالي وال استريت توصيف مي شود.
 اصلاحات بانکي داد - فرنک Dodd-Frank سبب اعمال مقررات پرهزينه اي بر امور رهن و روند وام دهي تجاري شده است.از آنجا که، بانک هاي منطقه اي که اطلاعات محدودي از بنگاه هاي تجاري کوچک تر دارند قادر به پرداخت اين گونه هزينه هاي زياد نيستند لذا اينگونه بانک ها ناگزير به سازمان هاي وابسته به وال استريت واگذار مي شوند.اکنون، بيش از نيمي از سرمايه و اندوخته هاي مالي و اعتبارات وامي در اختيار بسياري از بانک هاي ثروتمند قرار گرفته است.
با وجود شعبات مختلف بانک هاي بزرگ در نقاط مختلف و نگراني از کسري بودجه، اما اينگونه بنگاه هاي مالي دقيقا نمي توانند دريابند که کداميک از مراکز تجاري قادر به بازپرداخت بدهي ها و اقساط بانکي خود خواهند بود.
با توجه به بحران مالي گذشته و شرايط کنوني،در حال حاضر ناظران و کارشناسان مميزي پول در شرکت بيمه سپرده فدرال و بانک مرکزي آمريکا بيش از گذشته استانداردهاي شرايط و مقررات پرداخت وام و تسهيلات مالي را کنترل مي کنند.
از سوي ديگر، افزايش و کاهش هزينه هاي بانکي که ناشي از نوسانات و تغييرات در سياست هاي پولي بانک مرکزي آمريکاست يکي از مشکلات بزرگ در تعاملات پولي وبانکي اين کشور تلقي مي شود.






اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار