معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 تهران از برپایی جشن های شعبانیه درمساجد، سراهای محله، بوستان ها و مراکز فرهنگی این منطقه خبرداد.

 
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، حبیب اله غفوری با اشاره به این خبر گفت: همزمان با آغاز ایام خجسته شعبانیه لسله جشن های مردمی در مساجد، سراهای محله، بوستان ها و مراکز فرهنگی در حالی برگزار می شود که سه جشن منطقه ای نیز با موضوع تقدیر از جانبازان آموزش و پرورش، تاکسیرانان و خانواده زندانیان در فرهنگسرای ولاء و مجموعه فرهنگی و ورزشی قمر بنی هاشم(ع) همزمان با این ایام خجسته در نظر گرفته شده است.
 
غفوری با اشاره به اینکه ویژه برنامه های ایام شعبانیه با محوریت مساجد و بوستان های سطح منطقه اجرا می شود تصریح کرد: جشن های شعبانیه در بوستان های امینی، آلاله، 13آبان، جانبازان، چشمه علی، نغمه و...مساجد کیهان، سیدالشهدا(ع)، خاتم النبیین(ص)،امام حسن مجتبی(ع)،ثامن الائمه و... و بقعه های متبرکه این منطقه آغاز شده و تا نیمه شعبان سالروز ولادت حضرت مهدی(عج) ادامه خواهد داشت.
 
وی به مشارکت مدیران تمامی سراهای محله این منطفقه برای برپایی ویژه برنامه های ایام شعبانیه در سطح محله های 22 گانه نیز اشاره کرد و افزود: برپایی همایش خانواده، سامانه های نشاط، مسابقات ورزشی، همایش پیاده روی و استقرار ایستگاه های فرهنگی از دیگر اقدامات معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 همزمان با ایام شعبانیه است که برای برقراری شادی و نشاط شهروندان تدارک دیده شده است./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار