برنامه تلویزیونی "ساعت 25" شب گذشته با میزبانی از آثار هنرمندانی چون "رضا صادقی"،"احسان خواجه امیری" و "بابک جهانبخش"روی آنتن شبکه تهران رفت.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران، برنامه تلویزیونی "ساعت 25" که هر شب با محوریت موسیقی مهمان مخاطبان شبکه تهران می شود، شب گذشته با پخش قطعه "هر چی آرزوی خوبه" با صدای "احسان خواجه امیری" و با موضوع اینکه چه چیزی موجب خوشحالی مخاطبان می شود، روی آنتن رفت.
همچنین در قسمت قرار 24 در ساعت 25 که پیش از  برگزاری انتخابات، مقرر شده بود مخاطبان فیلم هایی را با کارگردانی خودشان و با خواندن سرود ایران برای این برنامه ارسال کنند، فیلم های ارسالی مردم با این محوریت پخش می شود.
در قسمت "تیک تاک" نیز که به ترانه های منتخب مخاطبان در عرصه پاپ اختصاص دارد، ترانه "حسن خوب" با صدای "رضا صادقی" پخش شد.
در دیگر قسمت های "ساعت 25" شب گذشته، قطعه های "عاشقم کن" با صدای "بابک جهانبخش"، "من شادم" با صدای "داریوش رفیعی"،"موضع" با صدای "میلاد ترابی"،"دولت با منه" با صدای "محمد علیزاده"،"تو برگشتی" با صدای "فرزاد فرزین"،"راز دل" با صدای "علیرضا قربانی" و "همین حوالی" با صدای "بهنام صفوی" برای مخاطبان این برنامه پخش شد.
برنامه "ساعت 25" با محوریت موسیقی، ساعت 40 دقیقه بامداد 27 خرداد با اجرای "محمودرضا قدیریان" روی آنتن شبکه تهران رفت./ي2

گزارش از: بهاره کنجکاوفرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار