هفته گذشته سونی پس از سال ها بالاخره به شایعات پایان داد و از نسخه جدید پلی استیشن رونمایی کرد همچنین دانشمندان توانستند دوچرخه ای پرنده را طراحی کنند.

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران ؛ در هفته گذشته چند فناوری جدید وارد بازار شده است که در اینجا تعدادی از این فناوری ها را به شما معرفی می کنیم.

دوچرخه پرنده : حمل و نقل شخصی یکی از مسائل اصلی در طراحی های خودروسازان است و دوچرخه به عنوان یکی از مهمترین وسیله های حمل و نقل شخصی از این مسئله مستثنا نیست. هفته گذشته طراحان دوچرخه ای را رونمایی کردند که توانایی پرواز دارد. این دوچرخه هاوربورد نامگذاری شده است و با استفاده از پروانه های تعبیه شده روی آن پرواز می کند.



نسخه جدید آی او اس : هفته گذشته اپل در نمایشگاه بزرگ wwdc نسخه جدید آی او اس را رونمایی کرد. نسخه جدید که با شماره 7 شناخته می شود تغییرات بسیار گسترده ای در راستای شکل ظاهری و امکانات خاص داشته است. این نسخه بر روی ایفون 5 و نسخه های آینده آیفون قرار خواهد گرفت.



ضدگره هدفون : مشکلی که بسیاری از ما با هدفون ها داریم گره خوردن سیم آن است. هفته گذشته دستگاهی جالب به نام آی کول وارد بازار شد که کمک می کند دیگر هدفون ها گره نخورند. این دستگاه سیم هدفون را خیلی جالب کنترل می کند و دیگر گره نخواهد خورد.



پلی استیشن4 : بعد از سال های حدس و گمان بالاخره سونی در کنفرانس نمایشگاه E3 از نسخه جدید پلی استیشن رونمایی کرد. این دستگاه که از کارت گرافیک جدید استفاده می کند به مانند ایکس باکس نیازی به آپدیت روزانه ندارد و حتی با بازی های کپی نیز مشکلی نخواهد داشت.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار