معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 4 گفت: دویست و دوازدهمین بوستان منطقه 4 در محله خاک سفید در فضایی به مساحت 5000 متر مربع احداث شد.

"بهمن محبوبی‌" در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: در راستای توسعه سرانه فضای سبز و کاهش میزان آلودگی‌های زیست‌محیطی طرح توسعه و احداث بوستان‌ها و همچنین محوطه‌سازی مکان‌های تفریحی و تفرجگاهی‌ در سطح محلات 20 گانه منطقه 4 در دستور کار قرار دارد.
معاون فنی و عمرانی منطقه 4 ادامه داد: در این بوستان 600 متر طول جدول کشی و 900 متر کفپوش تحت عنوان شهید حسن‌زاده در محدوده ناحیه 6 اجرا شده است.
"محبوبی‌" تصریح کرد: در ادامه بهسازی و مناسب‌سازی فضای بوستان‌ها ترمیم و اصلاح فضای ورزشی بوستان شب‌بو در محله لویزان انجام شد.
وی اظهار داشت: متراژ این بوستان 5500 متر‌مربع است و 450 متر مربع کفپوش در این بوستان اجرا شد.
"بهمن محبوبی‌" با اشاره به سایر اقدامات صورت گرفته در بوستان‌ها تاکید کرد: محوطه‌سازی و کفپوش زمین‌بازی خیابان لاله به مساحت 7150 متر مربع در تکاوران‌ به پایان رسیده است.
وی اضافه کرد: این زمین یکی از بزرگترین زمین‌های چمن منطقه است و محوطه‌سازی و کفپوش دور زمین و نصب فنس‌ها و امکانات رفاهی در دست اجرا است و نا اواخر خرداد ماه جاری به پایان می‌رسد. /ز


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.