دکتر حسن روحانی گفت: کلام و سخن اهل بیت(ع) از بزرگترین سرمایه های همه پیروان به شمار می رود.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در دیدار با منتخبین تشکل های رضوی در راستای امضای میثاق نامه اخلاقی «رقعه ای از آفتاب»، ضمن تقدیر از انجام چنین اقداماتی اظهار داشت: بهره گیری از سخنان ائمه اطهار(ع) در شئون مختلف اجتماعی گامی در جهت درک کلام و وصایای اهل بیت(ع) محسوب می شود و شایان تقدیر است.

منتخب یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران در نگاره ای که ذیل امضای میثاق نامه رقعه ای از آفتاب به یادگار مرقوم کرد، عنوان شد: کلامکم نور، یادگار کلمات ائمه هدی(ع)و از بزرگترین و ارزشمندترین سرمایه های همه پیروان اهل بیت(ع) است. امیدواریم خداوند توفیق فهم و درک وصایای آن بزرگان و عمل به آن را به همه ما مرحمت فرماید و این بنده را نیز در زمره شیعیان و پیروان آن حضرت قرار دهد.

شایان ذکر است میثاق نامه «رقعه ای از آفتاب» که به همت شبکه جوانان رضوی و توسط منتخبین تشکل های جوانان رضوی تهیه و به نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اهداء شد، دربرگیرنده بخشی از توصیه ها و فرامین امام رضا(ع) به عنوان مظهر رأفت اسلامی به یاران خود می باشد که می تواند به صورت منشوری از اخلاق اجتماعی و انتخاباتی در تمام طول تاریخ مورد بهره گیری و استناد قرار گیرد.

برچسب ها: رئیس ، جمهور ، امضای ، میثاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.