معاون حمل و نقل و ترافيك منطقه يك گفت: ساماندهي و اصلاح هندسي تقاطع امام علي (ع)- صحرا در ناحيه 5 شهرداري منطقه يك در سال جاري انجام شد.

پوريا محمديان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: اين معاونت به منظور ايجاد دسترسي شهروندان محله دار آباد و خيابان صحراي غربي و مجتمع المهدي به شرق منطقه و بزرگراه امام علي (ع) به ساماندهي و اصلاح هندسي اين تقاطع اقدام نمود.
محمديان تصريح كرد: عمليات اجرايي اين پروژه در واحد فني معاونت ترافيك و توسط دستگاه نظارت اين معاونت به مرحله اجرا درآمد.
وي اظهار داشت: كاناليزه كردن جريان تردد خودروها در انتهاي بزرگراه امام علي (ع ) ايجاد دسترسي خيابان‌هاي صحراي غربي و شرقي به بزرگراه امام علي و خروج صحراي غربي از بن بست ايمن سازي تردد و حذف تخلفات رانندگان در انتهاي بزرگراه امام علي ايجاد معبر ايمن جهت تردد پياده و سواره از مهمترين دستاوردهاي اين پروژه محسوب مي‌شود.
محمديان عنوان كرد: معاونت حمل و نقل و ترافيك ابتدا در نقشه برداري دقيق در محل و تعيين نقاط اجرايي طرح به واسطه مسيل دار آباد توانست طراحي مناسب قابل پياده سازي را شكل دهد.
وي خاطر نشان كرد: در ادامه معاونت حمل و نقل با طرحي متشكل از دور برگردان ميدان چه و لچكي‌هاي پيرامون آن در فضاي قريب به 4 هزار متر مربع عمليات خاكبرداري تخريب بتن و برچيدن جداول را اجرايي نمود.
محمديان در ادامه افزود: در اجراي اين طرح با هدف اصلاح الگوي مصرف و كاهش دادن هزينه‌هاي اجرايي جمع آوري جداول محدوده به گونه‌اي انجام شد كه پس از اجراي طرح از همان جداول استفاده مجدد صورت پذيرد./ز
 

برچسب ها: اصلاح ، هندسی ، تقاطع ، ساماندهی ، فاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار