رئيس هيئت نظارت بر انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا در مجلس، در خصوص آخرين وضعيت نتايج انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا، اظهار داشت: ليست نهايي راه‌يافتگان به شوراي 9 کلان شهر تا عصر امروز اعلام خواهد شد، ضمن آنکه هيچ ليستي را تا زمان تجميع و تطبيق آراء تائيد نمي‌کنيم.

"محمدجواد کوليوند" نماينده مردم کرج در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران درباره آخرين وضعيت نتايج انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا، گفت: ليست نهايي انتخابات شوراها در 9 کلان شهر تهران، کرج، مشهد، اصفهان و.. تا عصر امروز اعلام خواهد شد.

وي در ادامه درباره انتشار نهايي ليست شوراي شهر تهران نيز اظهار داشت: تا زماني که تجميع آراء صورت نگيرد و هيات نظارت و هيات اجرايي آراء را تطبيق ندهند هيچ ليستي را تائيد نمي‌کنيم.

رئيس هيات نظارت بر انتخابات شوراها اظهار داشت: معترضين به نتيجه نهايي انتخابات از زمان اعلام نهايي به مدت 2 روز فرصت دارند تا اعتراض  خود را به فرمانداري‌ها ارائه كنند تا هيات نظارت بر انتخابات بعد از مهلت مقرر 15 روزه  نتيجه رسيدگي به اين اعتراضات را اعلام كند.

گفتني است،‌ انتخابات چهارمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستاها همزمان با يازدهمين دوره انتخابات رياست‌جمهوري در روز جمعه 24 خردادماه برگزار شد.
 

انتهاي پيام/  

برچسب ها: انتخابات ، لیست ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار