استاندار كهگيلويه و بويراحمد گفت: متوليان امر و دستگاه هاي مختلف اجرايي اين استان براي تحويل مسكن مهر به مردم از معطل كردن بيش از حد آنها اجتناب كنند.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، سيد حسين صابري در نشست شوراي مسكن كهگيلويه و بويراحمد افزود: مسكن مهر از اقدامات مهم دولت دهم براي رفع مشكل سرپناه افراد بي بضاعت، كم درآمد و آسيب پذير كشور است و بايد به نحو احسن در اين استان اجرا شود.
وي خواستار تامين زيرساخت ها و امكانات مورد نياز از قبيل انشعابات آب، برق، گاز و شبكه فاضلاب در مجتمع هاي مسكن مهر كهگيلويه و بويراحمد قبل از تحويل آنها به متقاضيان شد.
صابري بيان كرد: از بانك هاي عامل كهگيلويه و بويراحمد انتظار مي رود تلاش و همت بيشتري براي اعطاي تسهيلات مسكن در نقاط مختلف اين استان داشته باشند.
رييس بنياد مسكن انقلاب اسلامي كهگيلويه و بويراحمد نيز در اين نشست، گفت: سهميه سال 91 اين استان در زمينه مسكن روستايي و مقاوم سازي بافت هاي فرسوده شش هزار و 950 مورد بود.
محمد خاني نوذري افزود: از اين تعداد تاكنون شش هزار و 71 مورد براي دريافت تسهيلات به بانك هاي عامل كهگيلويه و بويراحمد معرفي شده اند.
وي بيان كرد: از مجموع شش هزار و 71 پرونده معرفي شده به بانك هاي عامل كهگيلويه و بويراحمد تاكنون پنج هزار و 150 مورد منجر به انعقاد قرارداد شده است.
مديركل راه و شهرسازي كهگيلويه و بويراحمد نيز در اين نشست، گفت: مجتمع هاي مسكن مهر شرف آباد و جمعه بازار داراي مشكل شبكه فاضلاب هستند، مجتمع نجف آباد مشكل انشعاب گاز دارد و انشعاب آب آن نيز به طور كامل انجام نشده، مجتمع شهرك ولايت با 75 درصد پيشرفت فيزيكي در حال ساخت است، مجتمع دوگنبدان به زودي به متقاضيان واگذار مي شود و مجتمع دهدشت نيز در حال نصب انشعابات آب، برق، گاز و شبكه فاضلاب است.
خيبر بيدارپور افزود: همكاري سازمان ثبت استاد و املاك كهگيلويه و بويراحمد در زمينه صدور سند مالكيت مجتمع هاي مسكن مهر اين استان مطلوب و رضايت بخش است./س
برچسب ها: تحویل ، مسکن ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.