نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس شورای اسلامی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از پشتوانه عظیم ملی برخوردار است و این موضوع در 24 خرداد ماه به اثبات رسید.

محمد علی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه با اشاره به اینکه ملت بزرگ ایران اسلامی در 24 خرداد ماه سال جاری با شرکت در سه انتخابات ریاست‌جمهوری، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری، شورای اسلامی شهر و روستا حماسه‌ای کم‌نظیر خلق کردند، اظهار داشت: ملت بزرگ کشورمان با حضور حداکثری در این انتخابات ثابت کردند که همچنان پشتوانه‌ عظیمی برای نظام هستند.

وی با بیان اینکه ملت بزرگ کشورمان با حضور در انتخابات‌های جمعه گذشته ثابت کردند با وجودی که 34 سال از پیروزی انقلاب می‌گذرد همچنان به آرمان‌های نظام و انقلاب پایبند هستند، افزود: این حضور حداکثری حامل‌ پیام‌های مختلفی برای دلسوزان نظام، دشمنان و دوستان بود.

علی‌پور خاطرنشان کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با متوسل شدن به بعضی مشکلات داخلی مانند تورم، بیکاری درصدد اثبات این توهم خود بودند که بین سران نظام و آحاد ملت ایران شکاف‌های عمیقی ایجاد شده است ولی با خلق حماسه 24 خرداد ماه به همه این یاوه‌گویی‌های پایان داده شد.

نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس شورای اسلامی با اظهار به اینکه ملت ما به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور پرشور و حداکثری لبیک گفتند، بیان داشت: همان‌طوری که پیش‌بینی می‌شد در مناطق مختلف آذربایجان غربی همانند سایر نقاط کشور شور و شوق انتخاباتی ویژه‌ای وجود داشت.

وی با اشاره به اینکه دشمنان به این انتخابات چشم دوخته بودند، اظهار داشت: رسانه‌های مغرض بیگانه همچنان مبهوت این حضور میلیونی و حداکثری هستند به طوری که بعد از رقم خوردن این حماسه پرشور، چاره‌ای جز این ندیدند که به این رویداد سیاسی و اجتماعی که در ایران اسلامی رخ داده است اعتراف کنند.

علی‌پور انتخاب عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی برای سال جاری را انتخابی شایسته دانست و اظهار داشت: در ابتدای سال مردم با حضور در انتخابات حماسه سیاسی را رقم زدند حال عرصه برای خدمت و فعالیت خدمتگزاران نظام باز شده است تا تحولی اقتصادی را در کشور شکل دهند./س

برچسب ها: ملی ، ماکو ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.