دبیرخانه تشکل های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی در پيامي با گرامی‌داشت خلق حماسه سیاسی در 24 خرداد، پيروزي "حسن روحاني" را در انتخابات رياست‌جمهوري تبريک گفت.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، دبیرخانه تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت خلق حماسه سیاسی در 24 خرداد پيامي را بدين شرح منتشر کرد.
 
حضور گسترده ملت ایران در خلق حماسه سیاسی بار دیگر برگ زرینی بر تاریخ 34 ساله انقلاب اسلامی است. ملت فهیم و همیشه در صحنه ایران اسلامی با لبیک به دعوت رهبر و مقتدای خود حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) نشان داد همواره پاسداران اصول و آرمان‌های امام راحل(ره) و شهدای والامقام و هزار انسان از جان گذشته‌ای هستند که در طول پرفرازو نشیب سال انقلاب اسلامی از هیچ مجاهدت و تلاشی دریغ نکرده و همواره در مسیر ولایت گام برداشته‌اند.

این انتخابات که نشانه شور و امید ملت ایران است بی تردید فرصتی مغتنم برای ملت ایران و رئیس جمهور منتخب ملت ایران است تا در سایه این حضور پر شور حماسه اقتصادی مد نظر مقام معظم رهبری را رقم زند. صد البته حل چالش‌های اقتصادی پیش‌رو تنها با ایجاد حماسه اقتصادی که از سوی دولتمردان رقم خواهد خورد میسر خواهد شد و این مشارکت گسترده که همراه با حضور سلایق گوناگون بوده می‌تواند ظرفیت‌های فراوان ملت ایران در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی را منصه ظهور رساند و ایران اسلامی بیش از پیش در مسیر پیشرفت و عدالت گام بردارد.

از سوی دیگر این حضور گسترده و امید بخش پاسخی قاطعانه به یاوه‌گویی‌های معاندین و دشمنان ملت ایران بود که از ماه‌های گذشته با استفاده از انواع رسانه‌های جمعی در صدد تضعیف روحیه ملت ایران اسلامی بودند و همواره با استفاده از انواع روش‌های پروپاگاندا پروژه تشویق عدم حضور مردم ایران در پای صندوق‌های رای را دنبال می‌کردند، اما با حضور میلیونی امت اسلامی در پای صندوق‌های رای یک بار دیگر  ملت بزرگ ایران نشان داد همچنان در مسیر انقلاب 57 گام بر می‌دارد.

دبیرخانه تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی این حضور پر شور و خلق حماسه سیاسی را به رهبر فرزانه انقلاب، ملت غیور و همیشه در صحنه انقلاب اسلامی و به حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی که منتخب ملت ایران در این انتخابات می‌باشند تبریک گفته و از خداوند مننان موفقیت ایشان را در طول 4 سال پیش رو مسئلت می‌نماییم.

 بی‌تردید این انتخابات نمونه عالی از مردم‌سالاری دینی در حکومت اسلامی است و جایگاه ریاست‌جمهوری به عنوان امانت الهی در دست رئیس‌جمهور منتخب محسوب می‌شود. لذا رئیس‌جمهور منتخب، با همیاری و مشارکت همه جریان‌ها و سلایق سیاسی زمینه توسعه و پیشرفت ایران اسلامی را فراهم سازد.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

دبیرخانه تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی

انتهاي پيام/
برچسب ها: تبریک ، آزاد ، حسن ، روحانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار