شایاني گفت: کیوان قنبرزاده در صورتی که در فرم ایده آل خود باشد می تواند قهرمانی جهان را به دست بیاورد.

حسین شایانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در مسابقات اخیر علی رغم این که کیوان قنبرزاده مقام سوم پرش ارتفاع را بدست آورد اما با توجه به شناختی که از یو دارم در صورتی که در فرم ایده آل باشد می تواند قهرمانی جهان را نیز کسب کند.

وی ادامه داد: در این دور از رقابت های کازانف قزاقستان امیدوارم محمد ارزنده بتواند مجوز حضور در مسابقات قهرمانی جهان روسیه را کسب کند البته محمد یکی از بهترین پرنده های ما است و چنانچه شرایط مسابقه ای و روحی وی خوب باشد می تواند امیدوار به بدست آوردن مقام بود.

شایان در خصوص محسن ربانی اظهار داشت: به دلیل مشکلات پیش آمده برای ربانی و این که نتوانست نیزه خود را به قزاقستان ببرد، موفق نشد رکورد قابل قبولی را بدست آورد ولی امیدوارم در مسابقات قهرمانی آسیا بتواند رکورد خود را تکرار کند.

مربی پرش ارتفاع کشورمان اذعان داشت: این مسابقات قزاقستان که حدود 70 الی 80 درصد ورزشکاران ما در آن شرکت کردند تنها برای آمادگی آن ها بود و این که خودشان را برای مسابقات آسیایی و جهانی محک بزنند.

وی افزود: فدراسیون و مسئولانش تا جایی که توانسته و بودجه در اختیار داشته از ورزشکاران حمایت های لازمه را انجام داده به خصوص از ورزشکاران المپیکی و افرادی که مقام های جهانی کسب کرده اند و امیدوارم در دوومیدانی کاران کشورمان بتوانند نتایج خوبی کسب کنند تا این حمایت ها ادامه داشته باشند./آق

برچسب ها: شایان ، قهرمانی ، قنبرزاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار