نخست وزير ترکيه در جمع هوادارانش در شهر استانبول از رسانه هاي غربي در نحوه پوشش اخبار ناآرامي هاي اخير در اين کشور انتقاد کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، نخست وزير ترکيه در جمع هوادارانش در شهر استانبولافزود:اجازه بدهيد که به اين موضوع بپردازيم.سي ان ان،بي بي سي و رويترز اين مراسم را پوشش مي دهند. براي چند روز شما اخباري ساختگي منتشر کرديد.شما چهره اي متفاوت و نامناسب از ترکيه به جهان نشان داديد.حالا شما با دروغهايتان تنها مانده ايد.مردم ترکيه مردمي نيستند که شما به جهانيان نشان داديد.اين کشور،کشور خوبي است.

رجب طيب اردوغان گفت: پارک گزي تخليه شده است.ميدان تقسيم تخليه شده است و هر دو محل به مردم بازگردانده شد.شهرداري استانبول پارک را نظافت کرده است و ما با کاشت گلها اين محل را زيبا و سبز خواهيم کرد.دوستداران حقيقي طبيعت در حال حاضر در پارک در حال کار کردن هستند.

اردوغان در ادامه گفت:دوست دارم که همه بدانند که اگر پليس ما کار اشتباهي انجام داد ما اين موضوع را بررسي خواهيم کرد.ما همچنين افرادي را که به پليس حمله کردند ،در خيابانها درگير شدند،خيابانهاي ما را ويران کردند و سوزاندند و به اموال دولتي آسيب زدند تحت تعقيب قرار خواهيم داد.

مصطفي تاس از طرفداران حزب عدالت و توسعه هم گفت: من براي حمايت از حزب عدالت و توسعه به اين محل آمده ام.من خوشحالم و به دولت کشورم افتخار مي کنم.اردوغان مرد بزرگي است  و من از حزب وي حمايت مي کنم.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار