بسيج دانشجويي دانشگاه صنعتي شريف با صدور بيانيه‌اي پيروزي حسن روحاني، رئيس‌جمهور منتخب مردم را در انتخابات تبريک گفت.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، بسيج دانشجويي دانشگاه صنعتي شريف با صدور بيانيه‌اي پيروزي حجت‌الاسلام والمسلمين حسن روحاني، رئيس‌جمهور منتخب ملت را در انتخابات تبريک گفت.

متن بيانيه بدين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«رأى به هر نامزدى، رأی به جمهورى اسلامى است؛ رأى اعتماد به نظام و سازوكار انتخابات است.. »امام خامنه‌ای

جناب آقای حجت الاسلام حسن روحانی

با سپاس بیکران به درگاه الهی این حماسه و پیروزی بزرگ را به مقام معظم رهبری و ملت عزیز و فهیم و رای اعتماد آنان را به جنابعالی صمیمانه تبریک و تحنیت عرض می‌کنیم.

بی‌شک مردم با حضور پرشور خود در این انتخابات باعث تقویت هر چه بیشتر ایران اسلامی در عرصه بین‌الملل شدند. دشمنان همیشگی این مردم بیش از پیش به شکست قطعی خود در برابر ایران سرافراز و سربلند نزدیک شده‌اند.

حضور بیش از 70درصدی مردم در پای صندوق‌های رای و اعلام امانتداری و صیانت نظام مقدس جمهوری اسلامی از تک تک آرا نشان داد که بیان تقلب 11 میلیونی از طرف عده‌ای ناآگاه یا مغرض در انتخابات 88، دشمنی یا توهمی بیش نبوده است.

امیدواریم که با توفیقات روزافزون موجبات عدالت و پیشرفت هر چه بیشتر را برای امت انقلابی ایران، مطابق با منویات رهبری فرزانه فراهم آورید. همچنین از شما که تکیه بر اخلاق و اعتدال را سرلوحه کار خود اعلام نموده‌اید خواستاریم که با در پیش گرفتن این دو، زمینه‌ی بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های ملت مسلمان ایران را ایجاد نمایید. پس از این رقابت، از تمام جریان‌ها و سلیقه‌ها می‌خواهیم، رفاقت و همدلی را سرلوحه کار قرار داده و بتوانند در دولت آینده، پرچم اسلام را بر قلل رفیع کرامت انسانی برافرازند. که هرچه دشمنی دشمنان بیشتر باشد، رفاقت دوستان باید بیشتر شود.

بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف همگام و هماهنگ با ملت عزیز و مسئولین محترم آمادگی خود را جهت همکاری با دولت منتخب ملت اعلام می‌دارد؛ که اکنون پس از هفته‌ها گفتن و شنودن، نوبت کار و اقدام است.

در نهایت لازم می‌دانیم از همه کاندیداهای محترم و عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات که موجبات تحقق حماسه سیاسی را فراهم آوردند تشکر کنیم.

و من الله التوفیق

بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف

انتهاي پيام/
برچسب ها: بسیج ، شریف ، تبریک ، حسن ، روحانی ، منتخب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار