سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: راز صعود ایران به جام جهانی ، جدی گرفتن حریف است.

 
به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، مجید جلالی عصر امروز در حاشیه تمرین تیم تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه تختی نیر اظهار داشت: کشور ما 95 درصد به جام جهانی صعود کرده و قطعاً بازیکنان ما با دست کم نگرفتن کره جنوبی می‌تواند این تیم را به مانند بازی با قطر شکست داده و صعودشان را به برزیل قطعی کند.
 
جلالی در مورد اظهارات سرمربی تیم کره جنوبی تصریح کرد: سرمربی کره جنوبی با سخنان سخیف خود در حقیقت به شأن و شعور خود و تیمشان توهین کرده و ما زیاد نباید این موضوع را جدی گرفته و یا بخواهیم با درست شدن حاشیه تیم را تضعیف کنیم.
 
این کارشناس فوتبال اضافه کرد: تصور می‌کنم که کره جنوبی نسبت به سال‌های گذشته بازی‌های ضعیفی را انجام می‌دهد و معتقدم تیم ما که از قطر و لبنان با دو شیوه متفاوت عبور کرده اکنون می‌تواند با گرفتن امتیاز از کره جنوبی به جام جهانی صعود کند.

وی در ادامه افزود: تاکنون از لیگ یک میثم بائو، سعید دقیقی، علی کریمی، حامد لک و محسن دلیر را جذب تیم پرطرفدار تراکتورسازی کردیم.
 
وی در مورد جذب علی کریمی و طرفداران بی‌شمار پرسپولیسی این بازیکن بیان کرد: علی کریمی از مفاخر فوتبال کشورمان است و ما افتخار می‌کنیم که امسال این بازیکن ارزشمند را جذب کردیم و قطعاً در اکثر مسابقات می‌تواند سطح فوتبال تراکتور و هواداران پرشور آن را ارتقا بخشد.

 جلالی خاطر نشان کرد: برای آمادگی تیم اردوی پنج روزه‌ای را در نیر، سرعین و اردبیل برپا کردیم که در این اردو بیشتر سعی می‌کنیم کارهای بدنی و تاکتیکی انجام دهیم.
 
برچسب ها: ورزش ، فوتبال ، جلالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار