اسمارت فون آیفون اپل همواره در سایز و ابعاد صفحه نمایش از رقبای اندرویدی خود عقب تر بوده است، به طوری که آیفون 5 زمانی با صفحه نمایش 4 اینچی به بازار عرضه شد که رقبای اندرویدیش در حال تجربه بر روی صفحه نمایش های 4.5 و بزرگتر بوده اند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، بنابر گزارش های رویترز، گویا اپل علاقه مند شده است، تا آیفون را با صفحه نمایش بزرگتر تولید کند، به گفته رویترز این اسمارت فون ها که به احتمال زیاد در سایز 4.7 و 5 اینچی تولید خواهند شد در سال میلادی آینده معرفی و عرضه می شوند.


علاوه بر این موضوع رویترز اعلام کرده است که اپل به دنبال تولید اسمارت فون هایی ارزان قیمت و با تنوع رنگی بیشتر می باشد.


البته تاکنون اپل بیانیه ای مبنی بر تایید و یا رد این مسئله صادر نکرده است، اما با توجه به رقابت آیفون 5 با اسمارت فون های 4.7 و 5 اینچی اندرویدی، احتمال صحت این خبر وجود دارد، زیرا اپل به شدت به دنبال تولید محصولات جدید و حفظ سهم خود در بازار گجت های هوشمند می باشد. 


همان گونه که اعلام شد، علاوه بر تولید آیفون با صفحه نمایش بزرگتر این کمپانی به تولید آیفون های رنگی با بدنه پلاستیکی و قیمت ارزان تر در حدود 00 دلار می باشد.

بر اساس اعلام منبع رویترز تولید آیفون 5s و آیفون ارزان قیمت در ماه میلادی آینده اغاز خواهد شد و اپل انتظار دارد،  تا در سه ماهه ی چهارم سال میلادی جاری حدود 20 میلیون آیفون پلاستیکی را در دنیا عرضه کند.


برچسب ها: آیفون ، اپل ، صفحه نمایش ، بزرگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار