سخنگوی سازمان آتش نشانی از واژگونی تانکر 29 هزار لیتری گازوئیل در اتوبان تهران – ساوه خبر داد.

جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: در ساعت 13:17 دقیقه ظهر امروز یک دستگاه تانکر مواد نفتی با یک وانت بار برخورد می کند و تانکر در کیلومتر 14 اتوبان تهران-ساوه واژگون می‌شود.

وی ادامه داد: بلافاصله دو ایستگاه از تهران 2 خودرو و فوماتیک ، یکا خوردو کف به همراه تانکر آب از تهران به محل حادثه اعزام می‌شود و همچنین 3 ایستگاه از شهرک‌های اطراف ساوه به محل واژگونی اعزام می‌شوند.

ملکی افزود: در این حادثه یک تانکر 29 هزار لیتری پر از گازوئیل پس از برخورد با وانت بار از مسیر خارج و پس از واژگون شدن نیمی از بزرگراه مسدود شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تصریح کرد : آتش نشانان بلافاصله با آب و کف مشغول اطفای حریق شدن و از جلوگیری به سایر قسمت‌ها جلوگیری کردند.

همچنین اتاق کامیون نیز شعله ور بود که توسط آتش نشانان خاموش شد.

گفتنی است در این حادثه راننده وانت بار دچار آسیب دیدگی شده است.

تانکر مواد نفتی نیز با کمک جرثقیل راهور به حاشیه بزرگراه هدایت شد و پس از ایمن سازی حمل عبور و مرور به حالت اولیه بازگشت.
عملیات در ساعت 15:30 دقیقه به پایان رسید.

*مصدوم به بیمارستان فیاض بخش انتقال یافت


سخنگوی اورژانس تهران در باره حادثه واژگونی تانکر مواد نفتی در جاده تهران – ساوه به خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران گفت: مرکز حوادث و فوریتهای پزشکی بلافاصله 2 دستگاه آمبولانس به محل اعزام کرد.

حسن عباسی افزود: تکنسینهای اورژانس پس از رسیدن به محل راننده وانت بار که دچار آسیب دیدگی شده بود پس از اقدامات اولیه به بیمارستان فیاض بخش انتقال دادند.

گفتنی است راننده کامیون دچار هیچ گونه مصدومیتی نشده بود و خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت.



برچسب ها: تانکر ، آتش ، برزگراه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار