مدیر عامل باشگاه شرکت حفاری گفت: ابطحی را می شناسم حفاری تنها باشگاهی است که به شخصیت وی نزدیک است، موجبات باشگاه حفاری به گروه خونی ابطحی می خورد.

علیرضا حاجتی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تاکنون برای هدایت تیم فوتسال مربی را در نظر نگرفته ام زیرا ابطحی را سرمربی تیم می دانم. تمام باشگاههای حاضر در لیگ برتر و همچنین ابطحی را به خوبی می شناسم، کمتر باشگاهی پیدا می شود که به شخصیت این مربی نزدیک باشد. ابطحی بیش از اینکه به مادیات فکر کند، شخصیت و احترام را مورد توجه قرار می دهد.

مدیر عامل باشگاه شرکت حفاری افزود: هدف باشگاه حفاری انجام ورزش سالم است و ابطحی نیز بیشتر از نتیجه به ورزش سالم اهمیت می دهد. تمام این فاکتورها باعث نزدیکی و جدایی ناپذیر شدن باشگاه حفاری و این مربی می شود.

وي تصريح کرد: رابطه دو طرفه و ایده آلی بین ما برقرار است. با وجود اینکه هیچ گاه امکانات ما در حد نام و توانایی ابطحی نبوده اما حضورش باعث ارتقاء تیم شده است البته باشگاه حفاری نیز تمام تلاش خود را به کار گرفته تا برای این مربی مفید باشد.

**تا زمانیکه ابطحی قرارداد نبندد ، او را سرمربی حفاری می بینم

حاجتی در ادامه بیان داشت: همیشه گفته ام گزینه اول من برای هدایت تیم، ابطحی است تا زمانیکه وی با تیم دیگری قرارداد نبندد و بی میلی خود را به همکاری با شرکت حفاری اعلام نکند، به گزینه دیگری فکر نمی کنم تا وقتی که در این باشگاه فعالیت می کنم ابطحی هدایت تیم فوتسال را بر عهده خواهد داشت.

**کار را باید به کاردان سپرد، ابطحی کار بلد است

مدیر عامل باشگاه شرکت حفاری اظهار داشت: زمانیکه یک تکه نان روی زمین افتاده باشد خود را مسئول می دانیم تا آن را برداریم . شخصی که خود را در برابر نانی موظف می داند نسبت به جوانها نیز مسئول می شود. من نمی توانم استعداد و توانایی بازیکنان حفاری را هدر دهم پس سعی میکنم ابطحی را حفظ کنم زيرا کار را باید به کاردان سپرد، ابطحی کار بلد است و می تواند تیم را در جدول ارتقاء دهد.

وی خاطر نشان کرد: فکر کردن به گزینه جدید برای هدایت تیم را به زمانی موکول می کنم که ابطحی جواب رد به ما بدهد./مح
برچسب ها: شخصیت ، حفاری ، فاکتورها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار