کارشناس فرهنگی و آموزشی ستاد اقامه نماز البرز، از برگزاری و تشکیل کار گروه بیست و دومین اجلاس سراسری نماز در این ستاد خبر داد.

اصدقی در گفتگو با خبرنگار معارف باشگاه خبرنگاران گفت: کار گروهی، به منظور ارزیابی و بررسی مباحث بیست دومین اجلاس سراسری نماز روز دوشنبه 27 خرداد ماه در استان البرز تشکیل خواهد شد.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این کارگروه با حضور روسای ادارات و نهادهای دولتی استان البرز برگزار خواهد شد.
اصدقی با اشاره به نحوه ی اجرای این طرح گفت: محورهای نماز و سبک زندگی ، نماز و سلامت اقتصادی، سبک زندگی اسلامی و اقتصاد سالم، نماز و کاهش آسیب های اقتصادی در کار گروه بیست و دومین اجلاس سراسری نماز مورد ارزیابی و بررسی قرار خواهد گرفت.
وی با اشاره به برگزاری بیست و دومین اجلاس سراسری نماز گفت: صاحب نظران و علاقه مندان می توانند مقالات خود را به دبیر خانه ی اجلاس سراسری نماز همزمان با برگزاری بیست و دومین اجلاس سراسری نماز، با عنوان   «نماز و سبک زندگی با رویکرد سلامت اقتصادی ارسال نمایند.
اصدقی درپایان با اشاره به نحوه ی ارسال این مقالات افزود: موضوع مقالات می تواند در راستای محورها و نیز خارج از موضوعات باشد، مقاله قبلا در جایی چاپ و منتشر نشده باشد، مقاله باید ساختار پژوهشی داشته و شامل عنوان ، چکیده و کلید واژه، مقدمه و غیره باشد، فایل مقاله حداکثر در 15 صفحه و به صورت تایپی با فونت لوتوس سایز 14 باشد.
علاقه مندان می توانند مقالات خود را به نشانی ejlas 22namaz@ khoiau.ac.ir ارسال و جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88892691 تماس حاصل نمایند. /ز
برچسب ها: اجلاس ، نماز ، سبک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار