شهردار منطقه 7 از نصب و جانمایی دور بین های نظارت تصویری در پایانه تاکسیرانی سید خندان به منظور کنترل بیشتر بر عملکرد ورود و خروج خودروهای مجاز و همچنین ثبت جرائم برای وسائط نقلیه غیر مجاز خبر داد.

رمضان میر عباسی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه با همکاری شرکت کنترل ترافیک و سازمان نظارت بر تاکسیرانی شهرداری تهران به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی شهروندان، رعایت حقوق و رانندگان تاکسی اقدام به نصب دوربین های نظارت تصویری در این پایانه می کند.
وی ادامه داد : با این اقدام علاوه بر اعمال نظارت بیشتر بر عملکرد خودروهای مجاز، به محض ورود خودروهای شخصی و غیر مجاز که مبادرت به سوار کردن مسافر در پایانه می کنند شماره پلاک آن ها را ثبت و جریمه ای خودکار برای مالکین منظور می شود.
میر عباسی با اشاره به نصب چهار دوربین نظارت تصویری در پایانه سید خندان یاد آور شد: چهار دوربین در محل ورودی و خروجی تاکسی ها نصب شد.
وی تصریح کرد: با توجه به این که این پایانه از مهم ترین پایانه های تاکسی رانی تهران است به همین منظور تجهیز و هوشمند سازی پایانه سید خندان به دوربین های نظارتی و هوشمند در دستور کار معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه 7  قرار گرفت./ز
برچسب ها: رایانه ، نظارت ، پایانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.