فرماندار سراب گفت: از کل ۸۷۹۵۳نفر واجد شرایط رای دادن در سراب در مجموع بیش از ۷۴هزار نفر در انتخابات شرکت کردندکه نشان دهنده مشارکت ۸۲.۵درصدی مردم سراب است.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ، مسعود سعادتی با بيان اينكه مردم شريف ايران اسلامي با لبيك به نداي رهبر معظم رهبري و مشاركت سياسي در تعيين سرنوشت خود برگ افتخار ديگري بر اوراق زرين افتخارات خود افزودند بيان داشت: برنده اصلي انتخابات مردم و بازنده اين حضور حماسي هم دشمنان نظام و مردم بودند.

سعادتی با اشاره به برگزاری سالم و بدون حاشیه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در شهرستان سراب اظهارکرد: جا دارد تا در این زمینه از زحمات طاقت فرسای بیش از ۲هزار مجری،ناظر،ماموران امنیتی و دست اندرکاران انتخابات تشکر کرد .

فرماندار سراب همچنین از نامزدهای ریاست جمهوری و ستادهای تبلیغاتی انها ونامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا که با حضور گرم خود مقدمات ظهور و بروز حماسه سیاسی را در کشور فراهم ساختند قدردانی کرد.

رییس ستاد انتخابات سراب حضور حماسی مردم در آزمون انتخابات را به فال نیک گرفت و یاداورشد: انقلاب اسلامی و تفکر الهی حاکم بر کشور باردیگر مهر تایید عمومی مردم را دریافت و وفاداری مردم به نظام مقدس و رهبری عالی و معظم آن به رخ جهانیان کشیده شد.

سعادتی همچنین با آسیب شناسی نتیجه انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: به زعم بنده نتیجه این انتخابات نشان دهنده اقبال عمومی رای دهندگان به پرهیز از کشمکش و درگیری های بیهوده سیاسی در داخل و نیز ديپلماسی فعال در سیاست خارجی کشور و به طبع آن بهبود وضع معیشتی و اقتصادی کشور است.

سعادتی در عین حال ابرازداشت: رقم قابل توجهی از رای دهندگان نیز در عین داشتن دغدغه های معیشتی از گفتمان های عدالت گرانه غفلت نکردند.

فرماندار سراب تصریح کرد: کارشناسان و اهل فن باید به آسیب شناسی دقیق این انتخابات پرداخته و نامزدهای ریاست جمهوری با همکاری با رییس جمهور منتخب راه تحقق حماسه اقتصادی را هموارتر کنند.

فرماندار سراب در ادامه با معرفي افراد برگزيده اصلي براي شوراي شهر سراب خاطرنشان كرد: مردم شهر سراب و شهرهاي مهربان،دوزدوزان و شربيان با انتخاب مناسب و هوشمندانه تركيب بزرگترين نهاد مديريت شهري، در واقع بر تغيير و تحول مثبت در نوع مديريت شهري تاكيد كردند .

اين مقام ارشد اجرايي از نامزدهاي منتخب شوراي هاي اسلامي خواست تا در زمينه بهبود مبلمان شهري كوشا باشند./س

 

برچسب ها: پیروزی ، بزرگ ، ملت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.