در حال حاضر 12 پروژه عمراني بزرگ در سطح دانشگاه علوم پزشکي مشهد در حال اجراست .

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا ، اين طرحها شامل احداث بیمارستان 540 تخت خوابی امام رضا (ع) ،تکمیل قسمت L3 دانشکده پزشکی مشهد ،اجرای سقف و ستون بتنی قسمت L4 ، G  دانشکده پزشکی مشهد،احداث دانشکده داروسازی،احداث سردرب شهرک دانش و سلامت،احداث بیمارستان امداد و نجات جنوب مشهد،احداث بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکبر،احداث  بیمارستان 32 تخت خوابی صالح آباد،احداث بیمارستان 32 تختخوابی باخرز،احداث  اورژانس عدالتیان،احداث اورژانس بیمارستان  قائم(عج) و تهیه مطالعات و مستندات اولیه و طرح توجیهی موضوع ماده 215 قانون برنامه پنجم توسعه از جمله طرحهايي است که در سطح دانشگاه علوم پزشکي مشهد در حال اجراست .

بيمارستان 540 تختخوابي امام رضا(ع) به عنوان يکي از بزرگترين طرحهاي بيمارستاني در شرق کشور که در حال حاضر با پيشرفت فيزيکي 50 درصدي و در مساحت 50 هزار متر مربع در حال احداث است .

اين طرح در 10 طبقه ساخته مي شود و با بهره برداري از آن 600 تخت به ظرفيت تختهاي بستري دانشگاه علوم پزشکي مشهد افزوده مي شود و تا کنون بيش از 210 ميليارد ريال براي آن هزينه شده است .

اورژانس عدالتيان که در مجاورت بيمارستان امام رضا(ع) با پيشرفت بيش از 95 درصدي در مساحت 12 هزار متر مربع در حال ساخت است و به زودي به منظور ارائه خدمات به زائران و مجاوران بارگاه منور حضرت علي ابن موسي الرضا(ع) به بهره برداري مي رسد .

پيش بيني 120 تخت ويژه بيمارستاني نيز يکي از نکات قابل توجه در اين طرح است که با بهره برداري آن، سطح ارائه خدمات درماني ويژه در مشهد ارتقاي چشم گيري خواهد يافت.

تکمیل ساختمان حوزه ریاست دانشگاه  جنب دانشکده پزشکی مشهد (L3) از ديگر طرحهاي در حال اجرا در دانشگاه علوم پزشکي مشهد است که در سه هزار و 500 متر مربع و در قالب سه طبقه با پيشرفت بيش از 92 درصدي در حال ساخت است.

اجرای سقف و ستون بتنی قسمت L4 ، G  دانشکده پزشکی مشهد از ديگر طرحهاست که در مساحت دو هزار و 200 متر مربع و با قرارداد 4 ميليارد و 275 ميليون ريال در يک طبقه در حال ساخت است .

دانشکده داروسازي دانشگاه علوم پزشکي مشهد از ديگر طرحهاي مهم است که در پرديس دانشگاه علوم پزشکي مشهد در مساحت 16 هزار مترمربع و در 4 طبقه با قرار داد اوليه 61 ميليارد ريال در حال ساخت است که با بهره برداري از اين طرح گام مهم و موثري در توسعه فضاي فيزيکي آموزشي و ايجاد زمينه هاي مناسب براي فعاليتهاي تحقيقاتي و علمي فراهم مي شود .

سردرب دانشگاه علوم پزشکي مشهد نيز با پيشرفت بيش از 70 درصدي در ورودي شهرک دانش و سلامت در حال ساخت است .

بيمارستان 320 تختخوابه امداد و نجات با پيشرفت 20 درصد، بيمارستان 32 تختخوابه صالح آباد تربت جام و 32 تختخوابه باخرز تايباد با پيشرفت 92 درصد ، بيمارستان فوق تخصصي کودکان اکبر در 20 هزار متر مربع و شش طبقه و اورژانس بيمارستان قائم با 15 درصد پيشرفت کار از ديگر طرحهاي در حال اجرا در سطح دانشگاه علوم پزشکي مشهد به شمار مي رود .

تهیه مطالعات و مستندات اولیه و طرح توجیهی موضوع ماده 215 قانون برنامه پنجم توسعه نيز در قالب 19 طرح عمراني و اجرايي از جمله بیمارستان 540 تختی زنان در شهرک دانش و سلامت ،بیمارستان 540تختی سرطان در شهرک دانش و سلامت ،دانشکده علوم و فنون جدید ،دانشکده پیرا پزشکی ،دانشکده پرستاری و مامایی ،دانشکده طب سنتی ،دانشکده بهداشت ،شبکه بهداشت و درمان باخرز ،شبکه بهداشت و درمان مه ولات ، شبکه بهداشت و درمان رشتخوار ،شبکه بهداشت و درمان خلیل آباد، شبکه بهداشت و درمان طرقبه و شاندیز ،شبکه بهداشت و درمان زاوه شبکه بهداشت و درمان تایباد ،مرکز بهداشت شماره 5 مشهد ،مطالعه و توسعه بیمارستان امام خمینی درگز،مطالعات و احداث بیمارستان زاوه،مطالعات و احداث دانشکده داروسازی و تکمیل اورژانس بیمارستان قائم (عج) مشهد نيز از ديگر فعاليتهاي انجام شده در بخش عمراني دانشگاه علوم پزشکي مشهد به شمار مي رود  .
برچسب ها: پروژه ، عمرانی ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.