رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:رمز موفقیت رئیس جمهور منتخب تحقق مدیریت واحد شهری است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، عباس حاج رسولیها در آغاز جلسه علنی این شورا از حضور پرشور و گسترده ملت قدرشناس و فهیم ایران اسلامی خصوصاً مردم اصفهان در انتخابات روز جمعه ۲۴ خرداد قدردانی کرد و گفت: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب مردم با مشارکت بیش از ۸۰ درصدی در این دوره از انتخابات و حضور حداکثری در این صحنه، علیرغم وجود مشکلات اقتصادی، حماسه سیاسی را محقق کردند.

وی با بیان اینکه بعد از این باید حماسه اقتصادی رقم بخورد اظهار امیدواری کرد: شاهد تحول خوبی در جهت مباحث اقتصادی اجتماعی و سیاسی باشیم و رئیس جمهور منتخب در این جهت تلاش مضاعف نماید.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان مطالبه مردم این شهر و استان از رئیس جمهور منتخب را در قالب ۴ موضوع اساسی شامل رسیدگی به وضعیت آب زاینده رود، قطار سریع السیر اصفهان تهران، مترو و مدیریت واحد شهری عنوان کرد و افزود: بدون شک موفقیت رئیس جمهور یازدهم در گرو اعتقاد به تحقق مدیریت واحد شهری است.

به گفته وی رئیس جمهور منتخب باید این امر را در راس کارهای خود قرار داده و درباره شهرها و روستاها طبق آنچه در قانون اساسی قید شده و جزو آرمانهای حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری است عمل نماید وگرنه در پایان دوره چهار ساله خود ناموفق خواهد بود.

حاج رسولیها در ادامه با اشاره به اتمام دوره خدمتی شورای سوم تا دو ماه آینده از تلاشهای شبانه روزی مدیران، کارمندان و کارگران سختکوش شهرداری اصفهان به صورت ویژه تشکر کرد و از شهردار اصفهان خواست در این مدت باقیمانده در جهت تکریم ارباب رجوع و رضایتمندی مردم گامهای موثر دیگری نیز بردارد./س

برچسب ها: اصفهان ، انتخابات ، رییس ، جمهور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.