دبير جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه‌های علوم پزشکي و اصفهان گفت: با توجه به شعارهايي که رئيس‌جمهور منتخب مبني بر دولت فراگير و استفاده از تمامي نيروها در عرصه خدمت داده است، اميدواريم دولت جديد، در روند جايگزيني مديران به گونه‌ای شايسته عمل کند.

"امين شمس‌الدين" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به وظایف و اولویت‌های کاری رئيس‌جمهور منتخب ايران اظهار داشت: مسئله بسيار مهم در اين ميان،  اولويت قرار دادن مواردي است که از سوي مقام معظم رهبري بر آن تاکيد شده است. همچنين  تحقق حماسه اقتصادي در طول سال از ديگر مواردي است که بايد مورد توجه رئيس‌جمهوري منتخب قرار گيرد.

اين فعال دانشجويي با انتقاد از تغيير اتوبوسي مديران که به پيشرفت کشور ضربات جبران‌ناپذيري زده است، گفت: با توجه به شعارهايي که رئيس‌جمهور منتخب مبني بر دولت فراگير و استفاده از تمامي نيروها در عرصه خدمت داده است، اميدواريم با تدبير دولت وي، اين مسائل منفي براي بار ديگر در کشور پيش نيايد و رئیس جمهور در روند جايگزيني مديران به طرز شايسته‌اي عمل کند.

وي با تاکيد بر مظلوميت بحث فرهنگي در دولت نهم و دهم تصريح کرد: به دلیل بي‌توجهي‌هايي که به مقوله فرهنگي در کشور صورت گرفته، خواستار اتخاذ تدابير لازم و هوشمندانه رئيس‌جمهور منتخب براي حل اين مشکلات کنوني در کشور هستيم.

دبير جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه‌های علوم پزشکي و اصفهان در پايان با انتقاد از عدم توجه مسئولان دولتي به دستور هشت ماده‌اي در جهت برخورد با مفاسد اقتصادي که از سوي مقام معظم رهبري صادر شده بود، خاطر نشان کرد: دولت آتي در راستای برخورد با مفاسد اقتصادي، بهبود مسائل بين‌الملل و داخلي کشور بر اساس منويات رهبري، براي حل مشکلات موجود عزم جدي داشته باشد.

انتهای پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار