كارگاه‌های دوره‌‌های مقدماتی و تكمیلی همایش تئاتر كاربردی حوزه هنری ویژه تهران از اول تا 18 تیرماه در تماشاخانه‌ها و پلاتوهای حوزه هنری برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، كارگاه‌های دوره‌‌های مقدماتی و تكمیلی همایش تئاتر كاربردی حوزه هنری ویژه تهران از اول تا 18 تیرماه در تماشاخانه‌ها و پلاتوهای حوزه هنری برگزار می‌شود.
 بنا بر اعلام این خبر، كارگاه‌های دوره‌‌های مقدماتی در روزهای 1، 2 و 4 تیرماه با عناوین تئاتر آموزشی(علی‌اكبر علیزاد)، تئاتر شورایی(علی ظفر قهرمانی‌نژاد) و تئاتر درمانی(چیستا یثربی) برگزار می‌شود و همچنین در روزهای 8، 9 و 10 تیرماه كارگاه‌های تئاتر خلاق(داود كیانیان) و تئاتر پلی‌بك(علی‌اكبر علیزاد) برپا می‌گردد.
دوره‌ی تكمیلی نیز در روزهای 11، 12 و 15 تیرماه كارگاه‌های تئاتر آموزشی(علی‌اكبر علیزاد)، تئاتر درمانی(چیستا یثربی) و تئاتر خلاق(داود كیانیان) میزبان هنرجویان خواهد بود. در ادامه‌ی دوره‌ی تكمیلی، كارگاه‌های تئاتر شورایی(علی ظفر قهرمانی‌نژاد) و تئاتر پلی بك(علی‌اكبر علیزاد) در روزهای 16، 17 و 18 تیرماه برگزار خواهد شد.
گفتنی است برنامه‌های همایش تئاتر كاربردی در دو نوبت صبح (از ساعت 9 تا 12) و عصر (از ساعت 16 تا 19) در تماشاخانه‌ها و پلاتوهای حوزه هنری- به نشانی خیابان استاد‌نجات‌الهكارگاه به دفتر تئاتر كاربردی مركز هنرهای نمایشی تحویل داده یا تصویر آن را به شماره فكس 88804070 یا به نشانی الكترونیكی: hht.karbordi@gmail.com ارسال نمایند. همچنین شماره‌ تلفن‌های 88895053 – 09127792078 پاسخگوی سوالات احتمالی هنرجویان خواهد بود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.