عضو تیم دو و میدانی نفت تهران گفت: حدود یک سال و نیم است که هیئت دو و میدانی استان تهران سرپرست هم ندارد.

 میر مهدی سپهرپور ، عضو تیم  دو و میدانی نفت تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  اظهار داشت: حدو یک سال و نیم است که هیئت دو و میدانی استان تهران بدون سرپرست است و تمام ورزشکاران  تهرانی بدون متصدی هستند.

 وی در ادامه افزود:  اگر تمام دو و میدانی کاران تهران از جمله سپیده توکلی ، مریم طوسی ، هادی سپهر زاده و سایرین عضو یک تیم باشند می توانیم در حد یک تیم ملی برای کشورمان افتخار آفرینی کنیم،  متاسفانه هیچ مسئولی وجود ندارد که این مهم را بر عهده بگیرد.

 سپهر پور تاکید کرد: استادیوم شهید شیرودی متعلق به هیئت تهران است و فصل تابستان بهترین زمان برای در آمد زایی است اما از آنجا که حتی یک کارمند هم در هیئت فعالیت نمی کند به در آمد زایی هم نمی توانیم فکر کنیم.

 دو و میدانی کار تیم نفت تهران با بیان اینکه فدراسیون قول همکاری در این زمینه را به ما داده  است گفت: برای شرکت در  مسابقات  قهرمانی کشور که اردیبهشت ماه در شیراز برگزار شد، با حضور در فدراسیون از مسئولان تقاضا کردیم که یک نفر ما را به این مسابقات اعزام کند و برای بازگشت هم به صورت انفرادی برای خرید بلیط اقدام کردیم ولی حدود چند ماه است که فدراسیون قول همکاری به ما داده است.

** مشکلات اقتصادی به ضرر کمیت و کیفیت لیگ تمام شد

سپهرپور در خصوص برگزاری  مسابقات لیگ عنوان کرد: قرار بود مرحله اول این مسابقات 10 خرداد ماه برگزار شود  اما به دلیل اینکه حضور ورزشکاران در تیم ها به حد نصاب نرسیده بود قرار شد31  خرداد ماه به مصاف رقیبان برویم.

 وی خاطر نشان کرد:  10 خرداد ماه مسابقات جایزه بزرگ دو و میدانی کشوری برگزار شد که تعدادی از دو و میدانی کاران برای  حضور در مسابقات آسیایی هند انتخاب شدند.

عضو تیم نفت تهران کیفیت لیگ را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با تغییر آیین نامه  مسابقات لیگ امسال  قانونمند تر از سال گذشته برگزار خواهد شد چرا که سال گذشته هیئت های استانی هم می توانستند در مسابقات شرکت کنند واین مسئله کیفیت  مسابقات را با کاهش مواجه می کرد.

 وی در پایان خاطر نشان کرد:  تاکنون تیم های پیکان تهران ، نفت تهران، گاز خراسان و مقاومت خوزستان برای شرکت  در رقابت های اعلام آمادگی کرده اند./آق

برچسب ها: دو ، و ، میدانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار