"آيت‌الله مهدوي کني" در پيام تبريکي خطاب به "حجت‌الاسلام و المسلمين حسن روحاني" گفت: انتظار داريم از امروز تا آخرين روزي که اين مسئوليت را برعهده داريد حل مشکلات مردم شريف که حماسه آفرين اين عرصه هستند را در اولويت فعاليت‌هاي خود قرار دهيد.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "آيت‌الله مهدوي کني" طي پيامي  اعياد شعبانيه و خلق حماسه سياسي در يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري را به رئيس‌جمهور منتخب  و ملت شريف و آزاده ايران تبريک گفت.

متن اين پيام به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحيم

و تلک الايلام نداولها بين الناس و ليعلم الله الذين امنوا و يتخذ منک شهدا(آل عمران: 140)

و ما اين روزهاي شکست و پيروزي را در ميان مردم به نوبت مي‌گردانيم تا آنان پند گيرند و خداوند کساني را که واقعا ايمان آورده‌اند معلوم بدارد و از ميان شما گواهاني بگيرد.

جناب حجت‌الاسلام آقاي دکتر حسن روحاني

سلام عليکم و رحمه الله

اعياد شعبانيه و خلق حماسه سياسي در يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري برشما و ملت شريف و آزاده ايران مبارک باد.

بي‌شک خلق اين حماسه در پرتو رهنمودهاي مقام معظم رهبري حضرت آيت الله خامنه‌اي پيروزي ديگري براي نظام جمهوري اسلامي ايران است.

ضمن احترام و تکريم نسبت به تمام نامزدهاي محترم انتخابات رياست جمهوري، انتخاب شما را در اين عرصه خطير تبريک گفته و توجه شما را به نکات ذيل جلب مي‌نمايم.

1-اميد است جنابعالي که از ياران ديرين امام و رهبري و اعضاي محترم جامعه روحانيت مبارز تهران هستيد از مومنان واقعي مورد اشاره در آيه شريفه فوق بوده و از شاهداتي باشيد که توفيق پاسداري از آرمانهاي امام راحل"قدس سره" و پاي‌بندي و التزام به ولايت عامه فقيه را به آنها عطا فرموده است.

2- بي‌ترديد جنابعالي به عهد خود وفادار بوده و راه امام امت خميني کبير و رهنمودهاي مقام معظم رهبري در حفظ مصالح امت را سرلوحه برنامه‌هاي خود قرار خواهيد داد.

3- انتظار داريم از امروز تا آخرين روزي که اين مسئوليت را برعهده داريد حل مشکلات مردم شريف که حماسه آفرين اين عرصه هستند را در اولويت فعاليت‌هاي خود قرار دهيد.

4- براين باوريم که جنابعالي به عنوان رئيس‌جمهور منتخب، مجري قانون اساسي و حافظ دين و مذهب رسمي کشور و همچنين عزت و شرافت جمهوري اسلامي ايران هستيد.
5-يادآور مي‌شوم روحانيت معزز که همواره پاسدار و مدافع ارزش‌هاي انقلاب و اسلام عزيز بوده‌اند چون گذشته مترصد حوادث و جريانات پيش رو خواهند بود و به يقين جنابعالي از خيرخواهي و نصيحت ناصحان مشفق و پشتيباني روحانيت بي‌نياز نخواهيد بود.

از خداوند متعال براي شما توفيق در انجام اين وظيفه خطير که ملت بر دوش شما نهاده است را خواستار دعاي حضرت بقيه الله الاعظم عجل الله له الفرج بدرقه راهتان باد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار