فرماندار شهرستان پردیس گفت: ساختمان‏ سازی غیر مجاز در مدیریت شهری معنا ندارد و باید ساخت و ساز در منطقه جاجرود با رعایت قانون انجام شود.

ایرج بیگدلو در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: شوراهای روستایی در جاجرود باید در مدیریت خود پارامترهای اداره شهر را نیز در نظر بگیرند.

وی ادامه داد: کار اجرایی در جاجرود ضعیف است و در حوزه مدیریت باید بحث‏های قومی و قبیله‏ ای را کنار گذاشت.

بیگدلو افزود: در آینده با تبدیل این منطقه به شهر، انتخابات شهردار را نیز در پیش خواهیم داشت که اعضای شورا باید با نوشتن متمم و ماده 71 قانون اساسی، ردیف، بودجه و کمیسیون ‏های مختلف آشنایی کامل داشته باشند.

فرماندار شهرستان پردیس تصریح کرد: کار اجرایی در جاجرود ضعیف است و در حوزه مدیریت باید بحث‏ های قومی و قبیله ‏ای را کنار گذاشت.

وی ادامه داد: با توجه به انتخابات پیش ‏رو، در حال حاضر در شرایط حساسی قرار داریم؛ مردم در این شرایط حساس با حمایت‏ های معنوی خود از مسئولان نظام جلوتر هستند.

وی با بیان اینکه در فتنه سال 88 متحمل هزینه‏ های زیادی شدیم، اضافه کرد: مردم حرف خود را در روز 9 دی به جهانیان زدند و طومار فتنه را در هم پیچیدند.

فرماندار شهرستان پردیس تصریح کرد: در روز 24 خرداد ماه، 13 انتخابات روستایی در حوزه شهرستان پردیس برگزار می‏ شود که 11 روستای این شهرستان به سه نفر و دو روستا به پنج نفر اعضای شورا نیاز دارند./س


برچسب ها: ساخت و ساز ، جاجرود ، قانون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.