رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: حماسه به یادماندنی 24 خرداد در تقویت بنیه‌های نظام اسلامی دشمنان انقلاب را بار دیگر مأیوس و ناامید کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / غلامعلی رضایی در جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی استان اردبیل اظهار داشت: به برکت حضور مردم نظام اسلامی ما اقتدار واقعی خود را حفظ کرده و در ادامه مسیر نیز با این آرای مستحکم و بسیار بالا وظیفه دولتمردان و مسئولان در انجام خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم حساس و سنگین است.

وی تصریح کرد: مردم با خلق حماسه سیاسی از مسئولان و مدیران اجرایی خواستند تا آنها نیز در خلق حماسه اقتصادی با تدبیر و دوراندیشی عمل کنند تا با لبیک به منویات مقام معظم رهبری هر دو حماسه سیاسی و اقتصادی به شایستگی رقم بخورد.

رئیس کل دادگستری استان با یادآوری اینکه حضور آگاهانه مردم در صحنه خط بطلانی بر تمام دسیسه‌های دشمنان بود، خاطر نشان کرد: سلامت و امنیت انتخابات 24 خرداد در نوع خود بی‌نظیر بود.

رضایی اضافه کرد: میزان قانون‌گرایی نامزدها، طرفداران و ستادهای تبلیغاتی آنها و وضعیت جرایم و تخلفات در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری و شوراها مطلوب و ارزنده بوده است.

وی از ورود ستادهای ویژه پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی به مرحله دیگر خبر داد و بیان کرد: قبل، حین و پس از انتخابات سه مقطع زمانی فعالیت ستادها محسوب می‌شوند که با پشت سر گذاشتن مراحل اول و دوم مرحله بعدی با دقت تمام تحرکات و فعالیت‌ها رصد شده و مورد پیگیری قرار می‌گیرد/س.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.