قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: باید کارها را با پشتکار بسیار انجام داد و رهاسازی امور عمرانی در خلال اجرا، هدر روی سرمایه و وقت مردم است.

عبدالرضا عابد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: خوشبختانه مردم در زمینه اجرای امور خیریه یار و یاور مسئولان هستند و به روشهای مختلف خود را در این بخش خداپسندانه دخیل کرده و سهیم می دانند.

وی ادامه داد: یک مدرسه را نباید صرفاً سازه ای متشکل از سنگ و آجر و آهن دانست بلکه از این مراکز بزرگان و نخبگان به آینده علمی، فنی و ورزشی کشور معرفی می شوند که در هریک در زمینه تخصصی خود به افتخار آفرینی می پردازند.

عابد پیگیری مردم را عاملی برای اشتیاق بیشتر در مسئولان این سازمان خواند و افزود: مردم ایران اسلامی در سایه رهبری داهیانه امام راحل (ره) و رهبر فرزانه انقلاب توطئه های دشمنان را خنثی کرده و دسیسه های آنها را به فرصتی برای پیشرفت و توسعه بدل ساخته و می سازند.

قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور افزود: فردا نیز این اصل ولایت مداری مردم شریف و شهیدپرور ایران اسلامی پای صندوق رأی به منصه ظهور گذاشته شده و حماسه سیاسی مدنظر رهبری خلق خواهد شد.

وی ادامه داد: باید خدا را شاکر بود که عواید این موقوفه متبرک به نام سید و سالار شهیدان، حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در راستای تحقق اهداف خیّری و بزرگ علمی و فرهنگیِ نظام مقدس جمهوری اسلامی به ساخت و توسعه مدرسه اختصاص یافته است.

عابد افزود: این اراضی، موقوفه ای خاص و ویژه محسوب می شود، چراکه بشکلی مستقیم زیر نظر ولی فقیه قرار دارند، از این رو برخی مشکلات در این روستا نظیر فقدان راه مواصلاتی مناسب با همکاری مسئولان امر و پیگیریهای صورت گرفته، رفع شد.

قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور افزود: باید برای تعلیم و تربیت فرزندان و آتیه سازان این مرز و بوم اسلامی ارزشی ویژه قائل بود، بنابراین مسئولان باید در ساخت پرشتاب این مدرسه همه تلاش خود را به کار گیرند تا مشکلات مردم منطقه در این زمینه برطرف شود./س


برچسب ها: عمرانی ، سرمایه ، نخبگان ، فنی ، ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.