تيم ملي واليبال نوجوانان کشورمان خود را براي حضور در مسابقات قهرماني نوجوانان جهان اماده مي کند.

جواد معنوي نژاد کاپيتان تيم ملي واليبال نوجوانان کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه تمريناتي که پس از مسابقات اسيايي براي حضور در رقابتهاي جهاني انجام داريم بسيار حرفه اي و سطح بالا بود.

وي تصريح کرد: طبق برنامه تمريني کادر فني تيم ملي هر چه به زمان برگزاري مسابقات قهرماني نوجوانان جهان نزديک تر مي شويم از فشار تمرينات کاسته شده و هماهنگي تيم نسبت به قبل افزايش پيدا مي کند.

وي خاطرنشان کرد: در مسابقات قهرماني نوجوانان جهان که از سطح کيفي بسيار بالايي برخوردار است بازيکنان بايد هم دل شوند تا بتوانيم مقابل حريفان مدعي خود نتيجه قابل قبول و خوبي ار بدست آوريم.

کاپيتان تيم ملي واليبال نوجوانان در ادامه خاطرنشان کرد: خوشبختانه کادر فني تيم ملي با هماهنگي مسئولان فدراسيون حضورمان در اردوي تدارکاتي ترکيه را فراهم کردند.

*اولين سفر خارجي ما سخت بود

معنوي نژاد گفت: اولين سفر خارجي تيم ملي واليبال نوجوانان به ترکيه انجام شد روزهاي اول بازي در محيطي غريبه برايمان سخت بود ولي هر چه بر تعداد روزها افزوده مي شد به شرايط عادت مي کرديم و اوضاعمان بهتر مي شود اين روند بهبود هم شامل مسائل فني و هم مسائل روحي رواني بود.

دريافت کننده قدرتي تيم ملي واليبال نوجوانان گفت: خوشبختانه با توجه به برنامه ها و صحبت هايي که از سوي کادر فني تيم لمي براي ما انجام شد ملي پوشان به حساسيت مسابقات جهاني پي برده اند و احتمال نمي رود که ما در مکزيک از نظر روحي دچار مشکل شويم.

معنوي نژاد گفت: خوشبختانه طبق قرعه کشي انجام شده ما در مرحله مقدماتي با تيمهاي خوبي از قاره اروپا و افريقا هم گروه شده ايم براي صدرنشيني در گروه آماده ايم.

*با ياري خدا قهرمان مي شويم

وي گفت: در مرحله مقدماتي تمامي تيمها تلاش خود را مي کنند که به عنوان صدرنشين به مرحله دوم صعود کرد تا در اين دور با تيمهاي ضعيف روبرو شوند اين مقوله هم يکي از اهداف تيم ملي ايران محسوب مي شود به طور کلي تمامي 20 تيم حاضر در مسابقات نوجوانان جهان براي قهرماني به مکزيک مي آيند ملي پوشان ايراني هم از اين قاعده مشتثني نيستند با کمک و ياري خدا و همت ملي پوشان هم به دنبال قهرماني هستيم.

وي ضمن اشاره به وجود برخي مشکلات فني در اجراي تاکتيک هاي تيمي ياداور شد: در بازيهاي تدارکاتي که ما در کشور ترکيه انجام داديم در برخي مسائل فني نقاط ضعف داشتيم بلافاصله از پس از بازگشت کادر فني با شناسايي دقيق اين نقاط ضعف و اجراي برنامه هاي تمريني صحيح و متمرکز در صدد رفع نقايص موجود اقدامات لازم را انجام دادند.

کاپيتان تيم ملي واليبال نوجوانان در ادامه افزود: خوشبختانه هر چه از فشار برنامه هاي بدنسازي کمتر مي شود ملي پوشان به شرايط ايده آل و آرماني نزديک تر شده و کارهاي تاکتيکي را با هماهنگي بالاتري انجام مي دهند اين امر در حالي است که هيچ يک از 12 ملي پوش اعزامي به مسابقات جهاني مصدوم نيستند.

جواد معنوي نژاد، کاپيتان تيم ملي واليبال متولد آذر ماه سال 1374 است./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار