جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی ،خلق حماسه سياسي ملت ایران اسلامی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارن قم ، متن پیام به این شرح است:بسم الله الرحمن الرحیم / حضور پرشور ملت شريف ايران در انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري و چهارمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا، چشم جهانيان را به خود خيره كرد. اين حضور پرشور، لبيك ديگر ملت ايران به نداي مقام معظم رهبري«مدظله العالي» و مصداق بارز تحقق شعار «حماسه سياسي» بود. رسانه‌هاي وابسته به رژيم صهيونيستي و بوق‌هاي تبليغاتي دشمنان، ماه‌ها بود كه با بهانه‌هاي گوناگون مي‌كوشيدند تا مردم ايران را از راهي كه پيش رو دارند مأيوس سازند و مشاركت عمومي را كمرنگ نمايند؛ غافل از آنكه حضور حداكثري مردم نشان داد كه اين ملت سلحشور عهد خود را با امام راحل «رحمه الله عليه» و شهيدان فراموش نساخته و با تبعيت از منويات مقام معظم رهبري در برهه‌هاي حساس، حضوري پررنگ‌تر خواهند داشت. انتخابات 24 خرداد، همچون انتخابات‌هاي گذشته مصداق مردم سالاري ديني و مشاركت مردم در اداره كشور بود و استقلال و آزادي و جمهوري اسلامي را به رخ جهانيان كشيد.

جامعه مدرسين حوزه علميه قم ضمن تبريك به مقام معظم رهبري«مدظله العالي» و ملت بزرگوار ايران اسلامي كه پيروز اصلي در انتخابات بود، از همه كساني كه در برگزاري پرشور آن تلاش كرده‌اند بويژه شوراي محترم نگهبان، وزارت كشور ، ديگر نامزد‌هاي محترم و رسانه‌ ملي كه نقش مهمي در خلق اين حماسه سياسي داشت تقدير و تشكر مي‌نمايد.

در پايان با تبريك به رئيس جمهور منتخب جناب حجت الاسلام والمسلمين آقاي دكتر حسن روحاني، عضو محترم مجلس خبرگان رهبري و جامعه روحانيت مبارز تهران، انتظار مي‌رود با استفاده از نيروهاي ارزشي، ولائي و متدّين ، متخصص و كار آمد تمام تلاش خود را براي حفظ ارزشهاي ديني و نشر معارف اهل‌البيت«عليهم السلام»، آباداني كشور و رفع مشكلات اقتصادي انجام داده و توجه ويژه‌اي در جهت احقاق حقوق ملت شريف ايران در عرصه‌هاي جهاني به ويژه در دست‌يابي به انرژي صلح‌آميز هسته‌اي مصروف سازد و قانون مداري را سرلوحه كار خويش قرار دهد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.