امام جمعه پلدشت گفت: مردم حق انقلاب را با شرکت گسترده در انتخابات و خلق حماسه سیاسی به جا آوردند، اینک وظیفه منتخبان ملت است که کشور را به اوج قدرت و اقتدار خود برسانند.

نقی دوزدوزانی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه با اشاره به حضور پر شور مردم در انتخابات روز گذشته، اظهار داشت: ملت ایران جزو ملت‌های هوشیار، با بصیرت و دارای شعور سیاسی بالا است از این رو در تمام صحنه‌ها حضوری فعال و چشمگیر داشته است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از ملت ایران به دلیل خلق حماسه سیاسی، تصریح کرد: از صمیم قلب این پیروزی بزرگ را به مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران تبریک می‌گویم.

دوزدوزانی خاطرنشان کرد: ملت با حضور خود در پای صندوق‌های رای مهر تایید دیگری بر کارنامه درخشان نظام زد و نقشه دشمنان نظام را نقش بر آب کرد.

امام جمعه پلدشت افزود: مردم حق انقلاب را با شرکت گسترده در انتخابات و خلق حماسه سیاسی به جا آوردند، اینک وظیفه منتخبان ملت است که کشور را به اوج قدرت و اقتدار خود برسانند.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات در نهایت دقت و نظم اشاره کرد و ابراز داشت: تمام دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در ایجاد نظم، دقت و امنیت آن صادقانه تلاش کردند.

دوزدوزانی به مطالبات مردم از منتخبان اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور منتخب ملت، رئیس جمهور تمام ملت ایران است و درخواست مردم از رئیس جمهور عمل به وعده‌ها و برطرف کردن مشکلات اقتصادی جامعه است.

وی ادامه داد: ایجاد اشتغال، رفع تورم و گرانی افسار گسیخته از مطالبات اصلی مردم از رئیس جمهور منتخب است./س

برچسب ها: انقلاب ، پلدشت ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.