امام جمعه چایپاره گفت: حماسه سیاسی با حضور گسترده مردم تحقق یافت.

حجت‌الاسلام سفر یوسف‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: مردم با حضور گسترده خود بار دیگر حماسه سیاسی باشکوهی را به جهانیان نشان دادند.

وی با بیان اینکه حضور در انتخابات وظیفه شرعی، دینی، عقلی و نشانه دین‌داری و ولایت‌پذیری مردم ایران اسلامی است، ادامه داد: مردم استان آذربایجان غربی که سراسر غیرت، شور و شعف انقلابی هستند حضور کم‌نظیری در پای صندوق‌های رای داشتند.

یوسف زاده تصریح کرد: مردم خطه آذربایجان غربی همیشه از آرمان‌های انقلاب اسلامی با جان و دل حمایت کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: اساس انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی معیار و ارزش‌های مکتبی بوده که انتخابات نیز یکی از این ارزش‌ها است.

امام جمعه چایپاره گفت: با وجود توطئه زهرآگین دشمنان، مردم با درصد بالا و بی‌نظیر پای صندوق‌های رای حاضر شده‌اند تا به نامزد مورد نظر خود رای دهند.

یوسف‌زاده اظهار داشت: مردم رشید ایران با آگاهی در پای صندوق رای حضور یافتند و درصدد این هستند که نام بلند آوازه ایران را بار دیگر بر زبان جهانیان جاری کنند.

وی افزود: مردم با نیت خالص و در حمایت از نظام به صورت پرشور در انتخابات شرکت کردند به طوری که نتیجه این حضور صعود نظام جمهوری اسلامی و مردم نظام است.

یوسف‌زاده اعلام کرد: مردم به ویژه جوانان با بیان نام خدا در این انتخابات شرکت کرده و دموکراسی و مردم‌سالاری دینی را با شرکت در پای صندوق مورد تایید خود قرار دادند./س

برچسب ها: مردم ، چایپاره ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.