مسئول روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان از برگزاری 25 مسابقه کتابخوانی بر اساس مناسبت‌های خردادماه امسال خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان، ابوذر علیزاده اظهار کرد: در خردادماه سال‌جاری که با سال حماسه سیاسی گره خورده است، مسابقات فرهنگی کتاب‌خوانی در خوزستان در حال برگزاری است.

وی افزود: این مسابقات در سه سطح عموم مردم، کتابداران و نابینایان و کم بینایان برگزار می‌شود و برای هر یک از این گروه‌ها کتاب‌های ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.

مسئول روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های استان خوزستان با اشاره به کتاب‌های سطح عموم مردم تصریح کرد: تفسیر سوره لقمان محسن قرائتی، از پارسایان برایم بگو (شرح خطبه همام) از جمال‌الدین دین‌پرور، صحیفه سجادیه، درسی که حسین به انسان‌ها آموخت از هاشمی‌نژاد، خرما میوه انرژی، حیات و سلامت از دکتر محمد دریایی، فقه در خانواده از علی اصغر الهامی‌نیا، فرهنگ سخنان امام حسین(ع) از محمد دشتی از جمله کتب این مسابقه است.

وی ادامه داد: جوان و نیروی چهارم زندگی (اراده خودساز شخصیت) از محمدرضا شرفی، جاذبه و دافعه امام علی (ع) مرتضی مطهری، معاد محسن قرائتی موصل نفیسه ثبات، محمد پیامبری برای همیشه حسن رحیم پورازغدی، نخل‌ها و آدم‌ها نعمت‌الله سلیمانی، چگونه شاد و خنده رو باشیم احمد لقمانی، مفاهیم تغذیه و طب قرآنی و اهل بیت(ج1) و کتاب گوشت و شیر شتر محمد دریایی از جمله دیگر این کتاب‌ها برای عموم مردم است.

علیزاده اضافه کرد: همچنین کتاب‌های هنر رضایت از زندگی عباس پسندیده، داستان یک انسان واقعی محمد رضا سرشار، خواص میوه‌ها و سبزیجات مهدی رضوی، رازهای نماز آیت‌الله جوادی عاملی از دیگر کتاب‌های در نظر گرفته شده برای نابینایان و در قالب کتاب‌های صوتی است.

وی تصریح کرد: هر ماه یک کتاب برای کتابداران در نظر می‌گیریم که کتاب کامپیوتر برای کتابداران و اطلاع‌رسانان از داوود محمدی‌فرد برای این ماه در نظر گرفته شده است.

علیزاده افزود: مهلت شرکت در مسابقات آنلاین تا 31 خردادماه است و فایل پی.دی.اف این کتاب‌ها از سایت booki.ir قابل دریافت است.

مسئول روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های استان خوزستان در پایان اضافه کرد: همچنین مسابقه ویژه‌ای به مناسبت سال حماسه سیاسی و در راستای بصیرت بخشی مردم برای حضور حداکثری در انتخابات از کتاب انتخابات، لیله‌القدر نظام اسلامی به صورت مکتوب و آنلاین برگزار شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.