استاندار آذربایجان غربی گفت: مشکلات مسکن‌های مهر شهرستان ارومیه با همکاری تمامی دستگاه‌ها و اعضای این مساکن رفع خواهد شد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه وحید جلال‌زاده در بازدید پنج ساعته از مساکن مهر شهرستان ارومیه اعم از مساکن مهر گلشهر،‌ طرزیلو، ‌ایثار و گلمان ارومیه، اظهار داشت: طی بازدیدی که امروز از مساکن مهر شهرستان ارومیه صورت داشتم عموم مدیران در پروژه مسکن مهر، بانک‌ها و دستگاه‌های خدمات‌رسان حضور داشته و مسائل و مشکلات پیش روی مساکن مهر بررسی شده و اقدامات لازم برای رفع این مسائل و مشکلات در نظر گرفته شده است.

وی به عمده مشکلات در زمینه مساکن مهر شهرستان ارومیه اشاره کرد و افزود: عمده مشکل موجود در این زمینه پایین بودن آورده اعضا و پرداخت نکردن به موقع آورده شخصی اعضای مساکن مهر بود.

جلال‌زاده افزود: از اعضای مساکن مهر شهرستان ارومیه درخواست می‌کنیم نسبت به پر کردن سهم خود در تعاونی‌ها اقدام کنند.

وی بحث مشکلات فاضلاب را از دیگر مشکلات مساکن مهر آذربایجان غربی عنوان کرد و ادامه داد: طرحی در این زمینه مطرح شده که هفته آینده در شورای مسکن به تصویب خواهد رسید و در زمینه مشکل فاضلاب مساکن مهر منطقه طرزیلو پیشنهاد عملیاتی صورت گرفته و با همکاری دستگاه‌های مربوطه این مشکل نیز رفع خواهد شد.

جلال‌زاده با اشاره به اینکه مشکلاتی نیز در زمینه گاز، برق و مسائل فنی مساکن مهر شهرستان ارومیه وجود دارد، ابراز داشت: با توجه به حضور مدیران ادارات برق، گاز و ... مسئولان مربوطه خدمات لازم برای حل این مشکلات ارائه کنند.

وی خاطرنشان کرد: پیشرفت کلی منطقه گلمان از سایر مساکن مهر بازدید شده بهتر بوده و دغدغه‌های ما در این منطقه خدمات عمومی اعم از مرکز بهداشت، مسجد، مدرسه و ... است.

جلال‌زاده افزود: تا آخر تابستان مدرسه، ورزشگاه، مسجد و مرکز بهداشت این منطقه تکمیل شده و تحویل ساکنان این منطقه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون 400 تا 500 خانواده در این منطقه ساکن هستند، عنوان داشت: در حال حاضر ساکنان این منطقه مجبور هستند از شهر خدمات بگیرند و با افزایش جمعیت در منطقه گلمان خدمات عمومی مورد نظر ارائه خواهد شد و در زمینه آب، برق و گاز اقدامات لازم انجام می‌شود و در این زمینه مشکلی نداریم.

جلال‌زاده ادامه داد: طی بررسی‌هایی که با فرماندار ارومیه شده برای این ناحیه شهرداری، کلانتری، ورزشگاه و سایر خدمات عمومی در نظر گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه بعضی مسئولان و دستگاه‌های خدمات رسان صد در صد اقدامات لازم را انجام نداده‌اند، اظهار داشت: بعضی از دستگاه‌ها نیز به موازات مسکن مهر خدمات ارائه داده‌اند و به موازات اسکان ساکنان خدمات مورد نظر ارائه می‌شود.

استاندار آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود در زمینه مبارزه با زمین‌خواری، ابراز داشت: در زمینه مبارزه با زمین خواری تابع قوانین بوده و دستگاه‌ها نسبت به وظایف خود اقدام کرده‌اند.

وی ادامه داد: اواخر سال گذشته همایشی در این زمینه برگزار شده و مباحث مناسب و مطلوبی در آن مطرح شد که مباحث مورد بحث در این همایش توسط دستگاه‌ها مخصوصا بخش بازرسی و فرمانداران پیگیری می‌شود.

جلال‌زاده تصریح کرد: بعد از انتخابات همایش دوم در زمینه مبارزه با زمین خواری برگزار می‌شود و در حال حاضر براساس گزارش فرمانداران عملکرد راضی‌کننده بوده و در همایش دوم این موضوعات بررسی می‌شود./س

برچسب ها: ارومیه ، مهر ، پروژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.